Doddiii jos kirjottelis hiukan omaks muistilistaks ja muiden iloks tarinaa.
Kyseessä siis -02 vuoden vanha Husabergin ratsu. Kunto oli ostaessa melko karu ja moottori piti kovempaa ääntä kuin pakoputkisto. Pelottavaa.
Vanteina pyöri jotkun Hondan kevarin vanteet, jotka saavat lähteä ensimmäisenä kävelemään. Tilalle tulee kunnolliset smoto vanteet. Eteen tulee 3,5x17 ja taakse 5,5x17
Käytettynä täytyy jostain metsästää ja kiikuttaa ne hovimaalarille.
Samalla keikalla maalarille lähtee runko ja katteet. Väritkin on jo päätetty, ja sanotaanko näin, että pitäisi jo erottaa muista parkkipaikalta.
Projektin potkasi liikkeelle jakoketjun laahaimen alapäästä irronnut pultti, joka kiilautui kytkimen väliin, ja meno loppui kuin seinään.
Edellinen omistaja kovin vakuutteli koneremontin juuri tehdyn, ja kyllä kuitinkin sain, mutta silti pieni epäilys heräsi, kun tarkemmin tutkaili koneen sisälle.
Vesipumpusta puuttui siiven palasia ja kone muutenkin vuotaa niin kuin seula.
Yhtäkään alkuperäistä pulttia ei ollut enään paikalla. Kaikki korvattu kilotavaralla.
Puolipuristimen kahva uupuu kokonaan ja käyntiin lähtö oli todella tuskaista. Lämpöisenä ei tartte kuvitellakkaan että lähtee käyntiin. Sähköstartti ei pelaa ym hienouksia.
Tosin sähköstartti saa mun puolesta lähtee liitoon muutenkin, jos tämä suostuu lähtemään konerempan jälkeen käymään polkimellakin.
Ja sähköt... Meinas itku päästä. Taas...
No tehdään sekin uusiksi. Kunnolla tällä kertaa. Vesitiiviillä liittimillä ja kunnon johtosukalla.
Ajotuntuma? Todellakin tuntuma. Joka ikinen kivi ja orava tuntui takapuolessa ja väliin hampaissakin. No ei muuta kun huoltoa vain. Sillä siitä selviää.
Mielenkiintosta nähdä missä kunnossa vaimenninöljyt on. Luultavasti viimeksi vaihdettu 2003.
Ja pieni mainoksen palanen. Tätä voi seurata tarkemmin Facebookissa.
No Limit Motorsport
Kyseessä siis -02 vuoden vanha Husabergin ratsu. Kunto oli ostaessa melko karu ja moottori piti kovempaa ääntä kuin pakoputkisto. Pelottavaa.
Vanteina pyöri jotkun Hondan kevarin vanteet, jotka saavat lähteä ensimmäisenä kävelemään. Tilalle tulee kunnolliset smoto vanteet. Eteen tulee 3,5x17 ja taakse 5,5x17
Käytettynä täytyy jostain metsästää ja kiikuttaa ne hovimaalarille.
Samalla keikalla maalarille lähtee runko ja katteet. Väritkin on jo päätetty, ja sanotaanko näin, että pitäisi jo erottaa muista parkkipaikalta.
Projektin potkasi liikkeelle jakoketjun laahaimen alapäästä irronnut pultti, joka kiilautui kytkimen väliin, ja meno loppui kuin seinään.
Edellinen omistaja kovin vakuutteli koneremontin juuri tehdyn, ja kyllä kuitinkin sain, mutta silti pieni epäilys heräsi, kun tarkemmin tutkaili koneen sisälle.
Vesipumpusta puuttui siiven palasia ja kone muutenkin vuotaa niin kuin seula.
Yhtäkään alkuperäistä pulttia ei ollut enään paikalla. Kaikki korvattu kilotavaralla.
Puolipuristimen kahva uupuu kokonaan ja käyntiin lähtö oli todella tuskaista. Lämpöisenä ei tartte kuvitellakkaan että lähtee käyntiin. Sähköstartti ei pelaa ym hienouksia.
Tosin sähköstartti saa mun puolesta lähtee liitoon muutenkin, jos tämä suostuu lähtemään konerempan jälkeen käymään polkimellakin.
Ja sähköt... Meinas itku päästä. Taas...
No tehdään sekin uusiksi. Kunnolla tällä kertaa. Vesitiiviillä liittimillä ja kunnon johtosukalla.
Ajotuntuma? Todellakin tuntuma. Joka ikinen kivi ja orava tuntui takapuolessa ja väliin hampaissakin. No ei muuta kun huoltoa vain. Sillä siitä selviää.
Mielenkiintosta nähdä missä kunnossa vaimenninöljyt on. Luultavasti viimeksi vaihdettu 2003.
Ja pieni mainoksen palanen. Tätä voi seurata tarkemmin Facebookissa.
No Limit Motorsport
Viimeksi muokannut Powr päivämäärä 5.1.2015 23:14, muokattu yhteensä 3 kertaa