Pyörä oli tässä kunnossa kutakuinkin paripäivää oston jälkeen
"parit" kumit tuli polteltua ja pikkuhiljaa alko saamaan kuvan miten sitä rantua piirrellään vähän kovemmistakin vauheista, sitten kuitenkin märkä asfaltti teki tepposet ja tuli kipattua rapiat 50 vauhista jolloin halkesi mm startin rattaiden koppa, myös kaatumatappi hioutui 13cm pituudesta alle 10 senttiseksi mikä tosiaanki jakso naurattaa ku itelle ei käyny yhtään mitään
Noo, uutta koppaa ebaysta ja matka jatkui
Vakio keulahan ei kuussatiaissa ole edes usd ja oli aivan järkyttävän löysä..bomberi Foorumia tarpeeksi kun selasi löytyi 99 mallin rykkösen keula vähintäänkin sopivaan hintaan ja sehän sitten noudettiin jostai kuopion kupeesta(?)
Näihin aikoihin tuli oltua myös supersotilaskoulutuksessa joten pyörää ei juurikaan saatu aikaseksi rakennella sen enempää vaikka ideoita olikin..
Onneksi tikkakoskelta jyväskylään ei kuitenkaan pitkämatka ole joten iltavapailla tuli siistittyä sähköjä, jopa vaihdettua keula sen lyhysen parituntisen aikana mitä ne sieltä viikolla pois päästivät
Ja senhän sai istumaan kunhan vanhasta vaihtoi ohjusakselin, samalla tuli allraitilta haettua mustat cliparit
Tämmönen ilmeisesti jonkun bomberi voorumilaisen tekemä tpalakin tuli keulaan mukaan, luonnollisesti 121 värjätyt reunukset
Siihen sitten askartelin koson kiinni kun ei järkevämpääkään paikkaa keksinyt
Kuitenkin, aika nopsastihan asentaessa tajusin ettei etujarrut käynykkään kiinni vanteelle mikä oli varsinki kummalline juttu.. Tähän mennessä päätelty että etuvanne olis peräsin 06 vuotisesta r6 jossa on 20mm isompi levy kun rykkösessä joten jarrut ei mahu levylle Terveiset vaa keulan myyjälle jos tätä lukee (tuskin täältä ainakaan)
Sitten laittoivat minut pois supersotilaskoulutuksesta kun teloin rossipyörällä olkapään joten rakentelulle sattui taas aikaa, mutta työttömäksi kun joutui niin budjetti ei tosiaankaan ole mikään suurin.. Kuitenkin saanu senverra pihistettyä että mm Urbani tuli hommattua
ja siihen kiinasta billetti kiinnikkeet, kuitenkaan vielä en paikalleen oo saanu ährättyä.
Jäykkyyssäädettävä ohjausiskarikin tuli kiinasta tilattua sekä sille billettikiinnike mikä ois tarkotus ährätä talven aikana paikalleen.
Sekä vähän muuta kiinanbillettiä
Tällä hetkellä pyörä odottaa sopivaa motivaatiota että sais kaatumaraudat väsättyä, kuitenkaan en koko ens kesää pysy pystyssä
Kevään aikana olis tarkotus kansipahvi vaihtaa, purkaa koko mopo osiks ja maalauttaa runko pulverissa, väristä en vielä varmaksi osaa sanoa mutta eiköhän siitä musta tule jossei parempaa keksi, vai onko ees parempaa?
Perääkin pitäisi hieroa paremmin istuvaksi, omaansilmään ei näytä hyvälle niin sitten mistään kulmasta.. Sähköt olis tarkotus hipistellä siistimmiks, jopa jos innostuu tehä niiku kaikki tuntuu nykyää tekevän et änkis koko nipun nailonsukan sisään
Aikalailla suoraan otan aikaisemmasta kirjoituksesta minkä toiselle foorumille tehnyt mutta laitetaas nyt tännekkin