Jaah, alunperin piti ajaa läpi talven, mutta kotarin antautumisen ja pitkän mietinnän jälkeen teen sitten tänäkin talvena taas projektin ja siitä topiikin (2 talviprojua kevaripuolella).
Eli siis Elokuussa tuli hommattua tommonen 2006 vuosimallia oleva jumaltahti kun tuo vuosiluku on toiminu edellisissäkin vehkeissä Tämän näköisenä pyörä tuli pihaan.
Kuvassa ihan okei, todellisuudessa vanha ja väsynyt ja nyt olisi luvassa nuorennus leikkaus! 238h mittarissa kun ostin, 210h kohdilla rempattu ja heti ensalkuun tuli kaikennäköistä pientä laittoa mm. koko koneen avasin ja vaihtelin vähän osia, oranssit katteet mitkä tuli mukana niin löysivät tiensä paikalleen yms yms. Nyt mittarissa 290h ja hauska laitehan tuo on ajaa, vaikka ei niin hurjalta ensalkuun tuntunukkaan kun on näitä vehkeitä tullu ajettua joka lähtöön https://www.youtube.com/watch?v=ApKgnUPayqU Tuolta löytyy parit ajo videot
Projektin aloituskunto on kutakuinkin tämmöinen Ei löydy pelkästä pyörästä kuvaa Tarkkaavaisimmat huomaa vanteiden vaihtuneen mustiin
Tarkoitus ei ole tehdä näyttelytasoista pyörää niinkuin edellinen kevari oli, mutta kaikki mikä ei näytä hyvältä niin sille pitää tehdä jotain, eli tuskin tässäkään projussa ei kauheen kauas jäädä näyttelykunnosta
Suunnitelmissa olisi vähän joka lähtöön tekemistä, joista kaikkia ei välttämättä pystytä toteuttamaan rahatilanteista johtuen, mutta listaan nyt tähän kaiken mitä olisi mielessä:
Runko, Takaratas, Iskarin jousi, tanko ja ehkä jotain muuta pientä pulverilla oranssiksi.
Swingi pulverilla mustaksi ja vanteiden kehät ruiskulla mustaksi.
T-palat, kaikki polkimet, takahäkki yms alumiiniosien kiillotus.
Uudet mustat katteet 08-11 vuosimallin etulokarilla ja maskilla.
StuntFreaksTeamin teipeillä tuli edellisestäkin tyylikäs ja uniikki niin tähänkin laitellaan sellaiset katteille.
Koneeseen uusi mäntä, SX kansi käytettynä, kytkin pitäisi uusia kokonaan kruunuja myöten.
Koneen posket mustaksi.
Uusi putki pitäis metsästää.
Etu ja takaiskareiden huolto.
Alustaan kaikki uudet laakerit mitkä on huonoja, lopuille kunnostus.
Billetti osia pitäis vähän tilailla, vielä ei varmuutta mitä kaikkea, mutta vähintään jalkatapit ja pinnoihin spokeskinit.
Jarrujen huolto, soodapuhallus ja ehkä maalaus mustaksi.
Bensaletkuja, ketjut yms mitä tulee mieleen pikku hilppeitä.
Virtalukko asentaa fiksusti ja ehkä pallo vilkut tummennettuina.
Keulasta en ole vielä varma, että teippaisiko sen jollain (millä?) vaiko maalaus?
Sitten se suuri kysymys mitä olen saanut kuulla 1000 kertaa pyörän tulon jälkeen, eli tuleeko smotoja? EI TULE! Tämä pidetään enskana siihen asti kun myyn eteenpäin. Todennäköisesti siinä kesällä vaihtuu reikäkatteiseen kolmisatkuun.
Projektin tahti on luokkaa hidas, mutta onhan tässä muutama kuukaus aikaa Mielipiteitä, ehdotuksia, kritiikkiä, kysymyksiä, mitä vaan saa heittää! Kunhan pysytään suht aiheessa
Eli siis Elokuussa tuli hommattua tommonen 2006 vuosimallia oleva jumaltahti kun tuo vuosiluku on toiminu edellisissäkin vehkeissä Tämän näköisenä pyörä tuli pihaan.
Kuvassa ihan okei, todellisuudessa vanha ja väsynyt ja nyt olisi luvassa nuorennus leikkaus! 238h mittarissa kun ostin, 210h kohdilla rempattu ja heti ensalkuun tuli kaikennäköistä pientä laittoa mm. koko koneen avasin ja vaihtelin vähän osia, oranssit katteet mitkä tuli mukana niin löysivät tiensä paikalleen yms yms. Nyt mittarissa 290h ja hauska laitehan tuo on ajaa, vaikka ei niin hurjalta ensalkuun tuntunukkaan kun on näitä vehkeitä tullu ajettua joka lähtöön https://www.youtube.com/watch?v=ApKgnUPayqU Tuolta löytyy parit ajo videot
Projektin aloituskunto on kutakuinkin tämmöinen Ei löydy pelkästä pyörästä kuvaa Tarkkaavaisimmat huomaa vanteiden vaihtuneen mustiin
Tarkoitus ei ole tehdä näyttelytasoista pyörää niinkuin edellinen kevari oli, mutta kaikki mikä ei näytä hyvältä niin sille pitää tehdä jotain, eli tuskin tässäkään projussa ei kauheen kauas jäädä näyttelykunnosta
Suunnitelmissa olisi vähän joka lähtöön tekemistä, joista kaikkia ei välttämättä pystytä toteuttamaan rahatilanteista johtuen, mutta listaan nyt tähän kaiken mitä olisi mielessä:
Runko, Takaratas, Iskarin jousi, tanko ja ehkä jotain muuta pientä pulverilla oranssiksi.
Swingi pulverilla mustaksi ja vanteiden kehät ruiskulla mustaksi.
T-palat, kaikki polkimet, takahäkki yms alumiiniosien kiillotus.
Uudet mustat katteet 08-11 vuosimallin etulokarilla ja maskilla.
StuntFreaksTeamin teipeillä tuli edellisestäkin tyylikäs ja uniikki niin tähänkin laitellaan sellaiset katteille.
Koneeseen uusi mäntä, SX kansi käytettynä, kytkin pitäisi uusia kokonaan kruunuja myöten.
Koneen posket mustaksi.
Uusi putki pitäis metsästää.
Etu ja takaiskareiden huolto.
Alustaan kaikki uudet laakerit mitkä on huonoja, lopuille kunnostus.
Billetti osia pitäis vähän tilailla, vielä ei varmuutta mitä kaikkea, mutta vähintään jalkatapit ja pinnoihin spokeskinit.
Jarrujen huolto, soodapuhallus ja ehkä maalaus mustaksi.
Bensaletkuja, ketjut yms mitä tulee mieleen pikku hilppeitä.
Virtalukko asentaa fiksusti ja ehkä pallo vilkut tummennettuina.
Keulasta en ole vielä varma, että teippaisiko sen jollain (millä?) vaiko maalaus?
Sitten se suuri kysymys mitä olen saanut kuulla 1000 kertaa pyörän tulon jälkeen, eli tuleeko smotoja? EI TULE! Tämä pidetään enskana siihen asti kun myyn eteenpäin. Todennäköisesti siinä kesällä vaihtuu reikäkatteiseen kolmisatkuun.
Projektin tahti on luokkaa hidas, mutta onhan tässä muutama kuukaus aikaa Mielipiteitä, ehdotuksia, kritiikkiä, kysymyksiä, mitä vaan saa heittää! Kunhan pysytään suht aiheessa