-MarkusH kirjoitti:Mahtaako joutua uudestaan B-kortin oppitunneille jos lähtee kortti kun 2. vaihe on suorittamatta, se tässä myös mietityttää... Ei tuosta Suikasta tarttis ees montaa kilowattia kuristaa, mutta kallista se kuristuskin on. Ja toisaalta, ei oo poliisi pysäyttäny ku kerran ja sekin oli juhannusaattona. No, elämä on vaikeita valintoja täynnä
tanelii kirjoitti:Tume34 kirjoitti:Ei maksa kaasukahvasta kuristaminen juuri mitään ja pyörän kuin pyörän voi kuristaa siten.
Tekevätkö tommosia kuristuksia muka iha jokaisessa mp-korjaamoilla? Paljoha maksaa?
tanelii kirjoitti:Tume34 kirjoitti:Ei maksa kaasukahvasta kuristaminen juuri mitään ja pyörän kuin pyörän voi kuristaa siten.
Tekevätkö tommosia kuristuksia muka iha jokaisessa mp-korjaamoilla? Paljoha maksaa?
Puikkelix kirjoitti:Aattelin ihan sellasta kysästä täältä ku ei oikein löytyny tälläselle aiheelle omaa topiccia. Mutta niin asiaan, onko kellään ollu sillain että ajaa enisiks autokortin ja sen jälkeen pikku-a/A kortin, että tuleeko se pikku-a/A kortti halvemmaks? Tarviiko käydä yhtään teoriatuntia vaan kun ne moottoripyörä kortin omat tunnit? Eli mitäs kaikkee siihen sisältyy tollein päin loppujenlopuks. Olis kiva saada vastauksia ja keskimääränen hinta-arvio, kiitos : )
JP_89 kirjoitti:Jep, eli käytännössä nuo menee ihan miten sattuu, mutta lain puitteissa se on siltikkin kortitta-ajo
Ja paperin kyselyt ja kurien tarkastelut riippuu aikapaljon tuurista ja asuinpaikasta, itse kun savonpäässä ajelin a-vuodet niin tasan kerran pysäyttivät ja sakottivat, mutta kuristuksista eivät olleet millään muotoa kiinnostuneita
Vakuutusten korvaamiseen en uskalla ottaa kantaa, mutta liikennevakuutuslaista voi haeskella. Ja kaskosta tietysti vakuutusehdoista.