Hyvä että keskustelu avattu, seuraavaksi toivottavasti toteutusta
http://www.motouutiset.fi/fi/moottoripy ... ustuivat-sähkömoottoripyöriin-ja-moottoripyöräilyn-tilaan-näkemykset-samansuuntaisia-SMOTOn-kanssa-Zero.htm?ref=newest
Latausinfran laajentumisesta ja eri lataustyypeistä kun vielä lisätietoa jaettaisiin, eiköhän kokonaisuus hahmottuisi sähköprätkää harkitseville paremmin. Valovirta (schuko) latauspisteitä vähennetään tosiaan koko ajan ja Zeron "powertank" sopivia Type 1 tyylisiä latauspisteitä ei Euroopasta hirveästi löydy. Tosin Type 2 -> Type 1 kaapeleita saa erikseen tilattua maailmalta tarvittaessa. Kuitenkin latausteho tällä tyypillä varmaankin alle 11kw (16a)?
Ainoa DC (CCS standardi) "pikalatausta" tukeva pyörä Euroopassa on Energica tällä hetkellä joita ei vielä Suomessa ole nähty.
https://youtu.be/-lUbmg5XXsg
http://www.motouutiset.fi/fi/moottoripy ... ustuivat-sähkömoottoripyöriin-ja-moottoripyöräilyn-tilaan-näkemykset-samansuuntaisia-SMOTOn-kanssa-Zero.htm?ref=newest
Latausinfran laajentumisesta ja eri lataustyypeistä kun vielä lisätietoa jaettaisiin, eiköhän kokonaisuus hahmottuisi sähköprätkää harkitseville paremmin. Valovirta (schuko) latauspisteitä vähennetään tosiaan koko ajan ja Zeron "powertank" sopivia Type 1 tyylisiä latauspisteitä ei Euroopasta hirveästi löydy. Tosin Type 2 -> Type 1 kaapeleita saa erikseen tilattua maailmalta tarvittaessa. Kuitenkin latausteho tällä tyypillä varmaankin alle 11kw (16a)?
Ainoa DC (CCS standardi) "pikalatausta" tukeva pyörä Euroopassa on Energica tällä hetkellä joita ei vielä Suomessa ole nähty.
https://youtu.be/-lUbmg5XXsg
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762