D.O kirjoitti:... 9kk miehiä ovat...
Tarkistappas nyt tuo vielä!
Entropia kirjoitti:Mitä nää Ämpeelähetit tekee sitten talvella? Itseäni kiinnostaa, kuten myös tammikuussa lähtö.
-Ap- kirjoitti:Vekaralla ainakin ovat 6kk miehiä. Eiköhän ne ole samat palvelusajat tietyllä tehtävällä paikasta riippumatta.
Jarzk1 kirjoitti:Suomen talvi on niin lyhyt (tammi ja helmikuu) että molemmista saapumiseristä koulutetaan vain moottoripyöräilijöitä, meille ei edes puhuttu mistään kelkoista,
mp lähetin oletettu elinikä taistelukosketuksessa on jotain 7minuuttia.Tirkkonen kirjoitti:mp-lähetti on se KOVIN jätkä. =) No ei.. Tiedustelijana on vain vittumaisen lyhyt elinikä sitten sodassa!! II/06 Vekaralla mp-lähettinä itse palvelin.
Ride_to_live kirjoitti:D.O kirjoitti:... 9kk miehiä ovat...
Tarkistappas nyt tuo vielä!
Dr.Wellu kirjoitti:Ja ainakin Säkylässä oli viel jotain spolli prätkämiehiä jotka oli sen 9kk.
snuarrow kirjoitti:mp lähetin oletettu elinikä taistelukosketuksessa on jotain 7minuuttia.Tirkkonen kirjoitti:mp-lähetti on se KOVIN jätkä. =) No ei.. Tiedustelijana on vain vittumaisen lyhyt elinikä sitten sodassa!! II/06 Vekaralla mp-lähettinä itse palvelin.
jep, 7min, mutta pitkä verrattuna asutuskeskustaistelun 1 penetraatiomiehellä. jolla odotettu elinikä taistelukosketuksessa on alle 10sek.
no parolassa oon aina joka leirillä kotarilla siel ja en oikeestaan tee muutaku vie lappuja esikuntaa motskarilla tai tiedustelen jotain paikkoja. Kassulla sitten joko nukun tai teen jotain random nakkejakupla kirjoitti:Mitä muita hommia mopoläheteillä on mopoilun lisäksi? Onko "taistelulähetti" virallinen nimitys? Pitäis tässä parin päivän sisään täytellä laput ja mopojen takia tuo homma kiinnostais, mutta ei kai siellä koko ajan mopolla ajeta.
Kuinka paljon mopolähettien hommat eroaa eri joukko-osastoissa? Keuruulle pitäis lähteä I/08.