Sergey kirjoitti:Paikkakunta ja ajoneuvon omistajan tai haltijan ikä vaikuttaa eniten, eli kertokaa myös ne.
Riippuu yhtiöstä, joissain kun myös haltijan sukupuolella on merkitystä
Ehkä kuitenkin yleisimmin painotetaan teho/paino-suhdetta (esim. Pohjola) tai sitten fillarit on malleittain luokiteltuja autojen tavoin eri maksuluokkiin (esim. IF). Tuohon sitten vielä kaiken maailman keskittämis-, järjestö-, yms. alennukset päälle, niin soppa rupeaa olemaan jo aika valmis
Omat vakuutukseni on IF:ssä ja olemme saaneet kaikki taloutemme vakuutukset keskitetyiksi yhdelle paperille, joka on allekirjoittaneen nimissä => kaikkiin vakuutuksiin tulee mun em. alennukset mukaan = aika pitkä penni vuodessa silkkaa säästöä + toki maksuista kertyvät S-Bonukset kaupan päälle
Siis esim. toinen talon mopoista on pojan ja toinen autoista vaimon. Silti nämä ovat mukana tuossa samalla lapulla ja siten myös niistä tulee em. alennukset. Eli jos vain suinkin mahdollista, niin ihan winkkinä joskos vaikka yhä kotona asuvana saisit vakuutuksesi vanhempiesi kanssa samalle lapulle, voisi tuosta olla ihan rahallistakin hyötyä - vaikka ne vak.maksut omalta osaltasi viimekädessä itse sitten maksaisitkin
Honda NTV650 Revere -92 > Suzuki AN400 Burgman -99 > Kawasaki ZR-7S -02 > Honda FJS600 Silverwing -02 > Suzuki GSF 1250 SA GT -08