Kyttikselle tekemään rikosilmoitus, MARS! Sen lappusen avulla sitten IF:stä kyselemään joskos jotain irtoaisi. Yleinen käytäntö kuitenkin on että korvataan jos sulla on kasko ja mikä paskinta, korvauksen yhteydessä sulta menee bonarit
Ne tosin palautetaan
jos tuo karannut saadaan kiinni ja maksut rullattua hänen liikennevakuutuksestaan, mutta tiedät varmaan kuinka todennäköistä tuo karanneen kiinnisaanti on
Itse omakohtaisesti auton kanssa tuon kerran olen kokenut. Tuolloin joku taulapää oli parkkiksella ajanut kuskin puoleisen takaoven sisään oikein huolella ja tietty tuo urpo oli karannut paikalta
Ja kyllä, minulta meni kaskosta bonarit ihan kuin olisin muka itse mällännyt vaikka oli rikkarit ja kaikki, mutta ei niin ei. Vasta jälkeenpäin sitten selvisi että kun mulla kerran oli kasko, olisi ollut halvempaa pyyhkiä siitä ovesta ne auton maalijäljet pois ja kenkästä siihen kumitossusta uudet tilalle. Näin se olisi mennyt ilkivallan piikkiin, ilman bonus-menetyksiä
Honda NTV650 Revere -92 > Suzuki AN400 Burgman -99 > Kawasaki ZR-7S -02 > Honda FJS600 Silverwing -02 > Suzuki GSF 1250 SA GT -08