lauritz kirjoitti:Tuo aktian tarjous kyllä on halpa!! Ja tuosta tapiolasta oot kyllä oikeassa, itse sain kalleimmat tarjoukset tapiolalta ja nordealta liikennevakuutuksesta med täyskasko. Taisi olla loppusumma melkeinpä 2.5K € luokkaa. Pohjantähti oli omalla kohdalla halvin, mutta aktialta en tajunnut edes pyytää tarjousta!
Noh, tässä "lomaillessa" kerkiääkin varmaan kilpailluttamaan hyvin nuo vakuutukset!
idenden kirjoitti:Oon 16 ja aion hankkia kevarikortin harjoitusluvalla. Onko mun mahdollista ostaa omalla rahalla moottoripyörä ja hankkia siihen itse vakuutus, ilman että itse vielä omistan ajokorttia?
TgNox kirjoitti:idenden kirjoitti:Oon 16 ja aion hankkia kevarikortin harjoitusluvalla. Onko mun mahdollista ostaa omalla rahalla moottoripyörä ja hankkia siihen itse vakuutus, ilman että itse vielä omistan ajokorttia?
Saat pyörän ja vakuutuksen omiin nimiin koska oot 16.
Tuonne kyselemään lisää.
Tomppo92 kirjoitti:TgNox kirjoitti:idenden kirjoitti:Oon 16 ja aion hankkia kevarikortin harjoitusluvalla. Onko mun mahdollista ostaa omalla rahalla moottoripyörä ja hankkia siihen itse vakuutus, ilman että itse vielä omistan ajokorttia?
Tuonne kyselemään lisää.
Et pakosti saa vakuutusta omiin nimiin ,koska jotkut vakuutus yhtiöt ei myönnä vakuutusta alle 18 vuotiaalle.
Kaks-Seiska kirjoitti:Tomppo92 kirjoitti:TgNox kirjoitti:idenden kirjoitti:Oon 16 ja aion hankkia kevarikortin harjoitusluvalla. Onko mun mahdollista ostaa omalla rahalla moottoripyörä ja hankkia siihen itse vakuutus, ilman että itse vielä omistan ajokorttia?
Tuonne kyselemään lisää.
Et pakosti saa vakuutusta omiin nimiin ,koska jotkut vakuutus yhtiöt ei myönnä vakuutusta alle 18 vuotiaalle.
Kannattaa valita yhtiö joka myöntää, niin saa ainakin bonukset kasvaan heti.