Tomppade kirjoitti:Hei te ketkä ajelette näillä vajaamkokoisilla mopolla, eli varsinkin alle viissatkuilla ni mä voin suositella aktiaa aivan lämpiminmielin. eivät painoita teho/painosuhdetta vaan kuutiotilavuutta, näin ainakin viimekesänä =). Meinaan 350cc yammu rd, tehoa se 60heppaa ja painoa joku 130kg? vakuutukset oli alle 400e/vuosi NOLLAbonuksilla, mä kun tykkään aina puhua nollaboonus hinnasta ku niitä on helpoin ja järkevin aina vertailla. Nyt siellä on toi 500gessu, siinäkin vakuutusmaksut on 400e pintaan vuosi, edelleenkin nollaboonuksilla. Eli todellakin kannattaa kilpailuttaa, iffi ois mokomaan paskaan tarjonnut jotain lähemmäs 700e/vuosi :/ ja meikäläinenkin on melkolailla riskiryhmää, 22vee ja järvenpää.
lauritz kirjoitti:Itse voin muutoinkin suositella aktiaa, reilusti halvin vakuutus itselleni ainakin täystehosella 600cc gikserille viime vuonna. Nollabonuksilla, ikää 21 ja paikkakuntana Lahti. Muistaakseni liikennevakuutus n.700-800euroa, kaskonkaan tarjous ei hassumpi ollut. Kokonaisuudessaan alle 1400euroa!
Jahne kirjoitti:Kysyitkö Pohjolasta? Itsellä ikää 20v, asun tässä Lahden kupeessa ja liikennevakuutus 1300cc hayabusalle n. 500e/vuosi
Jahne kirjoitti:lauritz kirjoitti:Itse voin muutoinkin suositella aktiaa, reilusti halvin vakuutus itselleni ainakin täystehosella 600cc gikserille viime vuonna. Nollabonuksilla, ikää 21 ja paikkakuntana Lahti. Muistaakseni liikennevakuutus n.700-800euroa, kaskonkaan tarjous ei hassumpi ollut. Kokonaisuudessaan alle 1400euroa!
Kysyitkö Pohjolasta? Itsellä ikää 20v, asun tässä Lahden kupeessa ja liikennevakuutus 1300cc hayabusalle n. 500e/vuosi
Kumppari-84 kirjoitti:Jahne kirjoitti:Kysyitkö Pohjolasta? Itsellä ikää 20v, asun tässä Lahden kupeessa ja liikennevakuutus 1300cc hayabusalle n. 500e/vuosi
Nyt tuli muuten pikkasen buulsittiä...Olen sinua reilusti vanhempi ja asun pienemmällä talous-alueella, siltikään en saanut vanhimmallekaan bussille (vm. -99) vakuutusta alle 800 euron. Halvillaan oli IF:sä ottamalla omasta nykyisestä pyörästä 30% bonarit mukaan hintaan 540 euroa...meinaa ikä, paikkakunta, moottorin teho ja koko, sekä pyörän malli ratkaisevat tuosta hinnasta aimo osan...
Tietysti jos sinulla on bonukset tapissa ja/tai ajelet isän nimissä olevalla pyörällä, tuo on mahdollista.