Bonnie kirjoitti:Mulle kävi joskus mopoaikoina sillälailla että olin, kaasaria säätämässä kuumana kesäpäivänä ihan t-paita päällä farkut jalassa normivapaa-ajan kengät jalassa ja kaasari oli taas kasassa, ei muutaku kokeilemaan, olin silloin aina pitänyt ajokamoja päällä mut tälläkertaa sitte en jaksanu hakee sisältä takkia no kypärä oli pyörän vieressä sen otin, no about 80 vauhdista ne pannut sitte tulikin asfaltille.
Hyvää tuuria oli matkassa sen verran että en jäänyt ns liukumaan asfalttia pitkin vaan kuperkeikkoja siinä mentiin, no eipä juuri ollut ehjää nahkaa kuitenkaan ylävartalossa. kunnon antibiottikuurit ja kaikenmaailman rasvalaput ja teippaukset ympäri kroppaa. Tällänen pistää hirvittämään kun porukat vetää t-paita ja shortsit jalassa tuolla. Enpä oo sen jälkeen ajellut ilman kamoja
Juuri näin, itse muutamaan kertaan lipanneena ja nähneenä mihin kuntoon paksu nahkapukukin menee kunnon liukumäessä ei tulisi ikinä kuuloonkaan lähteä baanalle ilman koko settiä..
Alastarolla avasin perän alta ~120 vauhdissa, eli ei siis edes kovin kummoinen vauhti, ja ajopuku oli monesta paikkaa täysin puhki suojiin asti, ja kilven alumiinikenno aivan solmussa vaikkei törmännytkään mihinään.
Ja jos joku ajattelee selvitä pelkillä naarmuilla niin onnea matkaan, ajoasujen paksuudet on yleensä alkaen 2 milliä + vuori ja suojat, ihmisen iho mukaanlukien verinahka on 0.5mm luokkaa. Eli t-paidalla olisi selkänikamat, ne jotka vielä olisivat paikallaan, olisivat nyt toista milliä ohuemmat.
Ja kuten sanoit, elämä on kohtuullisen tuskaista jos nahkat lähtee, sitä ei moni hiffaa.
Ennen kuin lähdette leikkimään rossia shortseissa niin kirjoittakaapa vaikka googleen "So you don't want to wear any gear....(GRAPHIC) " ja avatkaa sieltä aukeava sivu, ei tarvitse sen jälkeen sitten hetkeen syödä.