Jussi99 kirjoitti:Tänään tuli käytyä poliisin lupakansliassa, miten tuo a1 päivittäminen a:han oikeen nyt menee. Siellä täti sanoi, että ei tarvitse käydä hakemassa erikseen mitään papreilappua vaan saa ajella tuolla a1 kortilla 18v täytettyä. Oli sitä mieltä, että jokainen poliisi kyllä tietää minkä ikäisenä saa mitäkin ajaa. Ja sanoi vielä että ikäsi puolesta saa sitten lain mukaan ajaa, mutta kortissa vain lukee vielä a1. Eli ei tule kortitta-ajoa. Ja vielä sanoi, että heiltä ei ole kertaakaan käyty "päivittämässä" a1:stä a:han.
Tuli tänään käytyä kyselemässä kun huomenna itse saan tuon pikku a:n. Eli jos suoritat ajokorttia samalla niin sinulla on hakemus jo vireillä, niin ei kuulemma tarvitse mitään paitsi korkeintaan sen väliaikaisen luvan. Mutta kun itse en vielä ajokorttia suorita niin täytyy laittaa hakemus siitä korottamisesta ja hintaa on noin. 40euroa ja kuulemma sitten en tarvitse sitä väliaikaista ajolupaa, totesivat, että poliisit kyllä näkevät hakemuksen olevan vireillä koneelta jos tulee ongelmia poliisien kanssa. Eli saan hypätä heti pyörän selkään kun olen käynyt maksamassa tuon noin. 40e siitä, että he päivittävät korttiini pikku a:n, minusta tämä on vain pelkkä RAHASTUS!