mielenkiintoista. jätkä asuu ihan oikeasti pk seudulla, mä ympäryskunnassa. mulle tarjottiin ifistä gs500e 34kw mopoon jotain 700e pintaan olevaa liikennevakuutusta. ei siis mitään järkeä, toisaalta mul on nyt iffissä toi 750gsx, 253e/vuosi...kumpiko lienee vahinkoalttiimpi kikotinEpoksi kirjoitti:Honda CBR600F2 -94 ei kuristettu. Vakuutusyhtiönä IF, liikennevakuutus + osakasko ympäri vuoden aloitusbonukset 20% = 397€/vuosi. Aika maltillinen mielestäni.
Juu, kaveri oli vakuutusmyyjänä kyseisessä lafkassa ja yritti mulle selittää miten nuo määräytyy. Valmis riskilista siellä on mikä perustuu siihen, kuinka paljon kyseisellä pyörämallilla on mälläilty lähivuosina. Sitten tähän vaikuttaa saturnuksen asento kuun suhteen ja tasavallan presidentin napanöyhdän lämpötila. Ei mitään järjenhiventä koko touhussa, täysin vastaavia separeita myös vertailun vuoksi lasketutin IFin nettikikottimella ja tarjosi niihin hinnaksi 550€ ylöspäin.Tomppade kirjoitti:mielenkiintoista. jätkä asuu ihan oikeasti pk seudulla, mä ympäryskunnassa. mulle tarjottiin ifistä gs500e 34kw mopoon jotain 700e pintaan olevaa liikennevakuutusta. ei siis mitään järkeä, toisaalta mul on nyt iffissä toi 750gsx, 253e/vuosi...kumpiko lienee vahinkoalttiimpi kikotinEpoksi kirjoitti:Honda CBR600F2 -94 ei kuristettu. Vakuutusyhtiönä IF, liikennevakuutus + osakasko ympäri vuoden aloitusbonukset 20% = 397€/vuosi. Aika maltillinen mielestäni.