mihkäs komppaniaa vekaralla kannattaa pyrkiä et pääsis mplähetiks tai olis ees aika varma paikka...
Ostetaan rieju mrx/rrx etusivukate!
saunat0nttu kirjoitti:mihkäs komppaniaa vekaralla kannattaa pyrkiä et pääsis mplähetiks tai olis ees aika varma paikka...
tanelii kirjoitti: Millasia pisteitä te saitte noista kokeista?
yz125-- kirjoitti:Roub:lle :
Pyöräkurssilla ei varsinaisesti opetella enää ajamaan sitä pyörää, vaan suoraan lähdetään harjottelemaan, tavotteena kulkea pyörällä paikoissa johon kaikki ei mene edes jalan tai suksilla. Tuosta voit itse päätellä miten alkeista sitä enduroa lähdetään harjoittelemaan...
Varsinaisesti aikasempaa kokemusta endurosta ei vaadita, pääsykriteerinä taisi olla ainoastaan pyöräkortti.
yz125-- kirjoitti:Cride:lle :
Itsellä ainakaan ei kauheesti sytytä ajatuksena, että enduropyörällä ajetaan pääasiassa asfalttiteitä. Vekaralla varmasti parempi harjotteluympäristö, joten vekaralle lähtisin, mikäli pyörähommat kiinnostaa.
Koulutettavien pyöräkuskien määrä vaihtelee vuosittain, mutta varmasti lähes yhtä helppo/vaikea on molemmissa paikoissa päästä tähän hommaan. Itse kallistuisin siis Vekaran suuntaan.
Meidän komppaniasta otettiin 2 mp-tiedustelijaa, joista toisella ei ole kuin katupyörätaustaa. Valinnoissa vaikutti eniten se, että omistaa A-kortin ja että on hyvä kunto. Cooperin tulos ratkaisi meillä toisen jannun hyväksi, ite jouduin tyytymään teka-kuskin hommaan..Roub kirjoitti:yz125-- kirjoitti:Roub:lle :
Pyöräkurssilla ei varsinaisesti opetella enää ajamaan sitä pyörää, vaan suoraan lähdetään harjottelemaan, tavotteena kulkea pyörällä paikoissa johon kaikki ei mene edes jalan tai suksilla. Tuosta voit itse päätellä miten alkeista sitä enduroa lähdetään harjoittelemaan...
Varsinaisesti aikasempaa kokemusta endurosta ei vaadita, pääsykriteerinä taisi olla ainoastaan pyöräkortti.
Ookke, kiitos vastauksesta.
Ei siis ilmeisesti kannata ihan märkäkorvana sinne lähteä.
Winegum kirjoitti:Meidän komppaniasta otettiin 2 mp-tiedustelijaa, joista toisella ei ole kuin katupyörätaustaa. Valinnoissa vaikutti eniten se, että omistaa A-kortin ja että on hyvä kunto. Cooperin tulos ratkaisi meillä toisen jannun hyväksi, ite jouduin tyytymään teka-kuskin hommaan..Roub kirjoitti:
Ookke, kiitos vastauksesta.
Ei siis ilmeisesti kannata ihan märkäkorvana sinne lähteä.