Täsä tuli mietittyä muutamaa juttua ku tosiaa nyt o B ja a- merkinnät kortis. Ikää siis se huima 18v. Eihän noi vuoden 2013 korttiuudistukset muhun vaikuta enää ku oon ajanu noi kortit, eli kun täytän 20v ni mun kortti muuttu automaattisesti isoksi A-ksi? Ja kun tuo A2 tehoraja on 35kw, ni jos on kortissa pikku-a niin joutuu ajamaan niillä 25kw rekisterissä olevilla: ensimmäinen vuos menee 25kw ja 2013 vuosi 35kw vai vaikuttaako uudistukset mitenkään, edes sitten isoa A:ta saadessa parin vuoden päästä? Tyhmältä tuo omaa päähä kuulostaa mut perjaatteessa jos uudistus vaikuttaisi kaikkiin?
Toine kysymys on mikä askarruttaa, et nytku on mieletön himo päästä jo ajelemaan eikä rahaa oo isompaa pyörää ostaa, niin nyt jos laitan vanhan kevarini takaisin TTksi (oli hetken siis vakiona pienien kuumotusten takia B korttia suorittaessa), ja jään siitä kiinni, ni eihän mun kortti lähde? Ja minkälaisia sakkoja siitä sitte isketään mulle jos tuosta jää kiinni että pyörä on TT, kilvet lähtee ja joku rekisteröinti juttu mut tuleeko siihe jotain muuta?
Toine kysymys on mikä askarruttaa, et nytku on mieletön himo päästä jo ajelemaan eikä rahaa oo isompaa pyörää ostaa, niin nyt jos laitan vanhan kevarini takaisin TTksi (oli hetken siis vakiona pienien kuumotusten takia B korttia suorittaessa), ja jään siitä kiinni, ni eihän mun kortti lähde? Ja minkälaisia sakkoja siitä sitte isketään mulle jos tuosta jää kiinni että pyörä on TT, kilvet lähtee ja joku rekisteröinti juttu mut tuleeko siihe jotain muuta?