Flierg kirjoitti:Mopoilijoille en moikkaa koska 99% on kusipäitä jotka ovat ajotaidottomia ja unohtaneet kunnioituksen vanhempia ihmisiä kohtaan.
ei voi kuin revetä
Flierg kirjoitti:Mopoilijoille en moikkaa koska 99% on kusipäitä jotka ovat ajotaidottomia ja unohtaneet kunnioituksen vanhempia ihmisiä kohtaan.
Flierg kirjoitti:Itse morjestan kaikille 125cc ja sitä suuremmille. On jäänyt toi morjestus selkärankaan siitä lähtien kun sain piikin ja lähdin ensimmäiselle ajolle. Heti ensimmäisessä mutkassa moikkas 1300cc busa ja se sai hymyn kasvoille, kun tunsi kuuluvansa moottoripyörien joukkoon. Siitä lähtien oon aina moikannu.
Mopoilijoille en moikkaa koska 99% on kusipäitä jotka ovat ajotaidottomia ja unohtaneet kunnioituksen vanhempia ihmisiä kohtaan.
tytn kirjoitti:* Motot.net ‹ Keskustelu ‹ Moottoripyörä ‹ Moottoripyöräily
Olemme täällä nyt ^
* Motot.net ‹ Keskustelu ‹ Kevytmoottoripyörä ‹ Kevytmoottoripyörällä ajaminen
Missä piikkikuskit on ^
Meinaatko 190cc NSR väliteholuokan pyöräksi?Don_Haulikko kirjoitti:Hähää mulla ei ookkaan enää piikki ja sen takii oon etuoikeutettu pistää tälläsii tytn:iä baittaavia spämmiviestei tänne;D
EvilPeter93 kirjoitti:Eikös kevari kuulu moottoripyöriin. kevyt-, väliteholuokan- ja raskasmp ?
Meinaatko 190cc NSR väliteholuokan pyöräksi?
Tuli mieleen yks tyyppi kevytmp puolella. Virtuaalipippeli pystyssä selitti kevarin virittämisestä ja nimen perässä 96. Joku kommentoi asiaan niin tokas, että omistaa kevarin. 60cc mankin.