Näin sama linja motojen parissa
Rasenger kirjoitti:Hyvin täällä Raahessa ainakin morjenstetaan, kaikille olen morjestanut (ellei sitten ole risteys tms. hankala tilanne menossa, jolloin nyökkään tai en tee mitään) ja kaikki ovat takaisin morjestaneet, joskus jopa ennen kuin minä ehdin tehdä aloitetta. Jos joku ei morjesta eikä edes peilistä näy että olisi viime tingassa koittanut kättä liikauttaa niin samapa tuo, jotkut eivät tavasta tiedä ja joskus voi olla niin ajatuksissaan ettei huomaa. Ihan turha kiehua jos kaikki ei moikkaa.
sahu kirjoitti:Ajankulukseni mietiskelin mitenkähän mahtaa olla posliinimopojen moikkaus..
Eikös sitä tällä kyseisellä foorumillakin joku ole maininnut, että poliisi käänty ympäri ja pysäytti/puhallutti, kun oli tassuaa virkavallalle päättänyt heilautella
juuso_91 kirjoitti:sahu kirjoitti:Ajankulukseni mietiskelin mitenkähän mahtaa olla posliinimopojen moikkaus..
Eikös sitä tällä kyseisellä foorumillakin joku ole maininnut, että poliisi käänty ympäri ja pysäytti/puhallutti, kun oli tassuaa virkavallalle päättänyt heilautella
ainakin 4 kertaa oon mp-poliisille kättä nostanu ja aina on nostanut takaisin..
sahu kirjoitti:juuso_91 kirjoitti:
Hyvä, että löytyy myös niitä moottoripyöräileviä poliiseja eikä poliiseja moottoripyörillä!
Olwi kirjoitti:sahu kirjoitti:juuso_91 kirjoitti:
Hyvä, että löytyy myös niitä moottoripyöräileviä poliiseja eikä poliiseja moottoripyörillä!
Eiks mp-poliiseilla käden nostaminen ole pysäytysmerkki?
Nemo kirjoitti:Tuo on sinäänsä huono homma koska oli se käsi alhalla tai ylhäällä niin se on periaatteessa liikenteenohjausmerkki. Se on sitten toinen, että lasketaanko tiellä vastaan ajava kaikkonen liikenteenohjaajaksi joita voi bongata vaikka risteyksistä.
Mutta teoriassa näin, autokoulussa opetetan:
http://www.moponetti.com/poliisi.html