Noh, eipä oikeasti mun persettä kutita jos eivät piikeille kättä nosta, kukin tavallaan. Mopoilijat sinänsä ymmärrän, harva edes kuullut mistään tervehtimisestä.
Onko se sitten paha jos se enska tai smoto paljastuukin piikiksi?Lape kirjoitti:Varmaan yhtälailla mun Zeta on ihan lelu customäijien mielestä kun ei nekään mulle juuri koskaan moikkaa. Kai se vaatii kaiken keskittymisen pitää naama norsunvitulla 24/7.. Ja nämä isot skootterit nyt on sellasia lälläripyöriä että voiko niillä ajavia muka motoristeiksi nimittää.. Enskoja ja smotoja ei tule juuri tervehdittyä ihan sen takia koska niistä ei usein oikeen erota onko piikki vaiko isompi pyörä kyseessä.
Kenelle vaan moikkaan silti periaatteessa takaisin jos heidän tassu nousee ensin. Ei se ole niin vakavaa..
Kimisteri kirjoitti:Vähän hassua että kuutiomäärä määrittelee motoristin, pitäiskö sitä ostaa litranen jammu ja pitää kädet tiukasti kahvoilla kun kuussatanen "mopo" kiitää lapanen pystyssä vastaan
zx-cv kirjoitti:Mankilla ku ajaa, nii aika harva moikkaa takas. Ehkä piikkisen kanssa sitte!
vaikka ajaisi oranssilla kuralla
comanche888 kirjoitti:Koskaan mulle vielä morotettu ku nelipuokilla ajanut, vaikka ajotakkikin ym. on päällä. Autokoulun dukella ajaessa kyllä morotettiin.
pennywise] kirjoitti:Ainoo vaan ettäkun true motoristit kuulee sen 2 tahdin äänen ne kattoo ekana "kevari" ei auta vaikka ajais 300cc pyörällä