Tomppade kirjoitti:Ja Gogge voisi kokeilla pysymistä siellä pari gategoriaa alempana eli mopoilemassa, siirrytään tänne sitten kun persuuksien alla on enemmän kuutioita
Kattoin kans että siellä on tuliterä 50cc beta alla, Noh kukin aikanaan..
Tomppade kirjoitti:Ja Gogge voisi kokeilla pysymistä siellä pari gategoriaa alempana eli mopoilemassa, siirrytään tänne sitten kun persuuksien alla on enemmän kuutioita
Gogge kirjoitti:Tomppade kirjoitti:Ja Gogge voisi kokeilla pysymistä siellä pari gategoriaa alempana eli mopoilemassa, siirrytään tänne sitten kun persuuksien alla on enemmän kuutioita
Joo niinhän se on. Ja no, kai mä sitten en tänne kuulu. Mutta ehkä vuodenpäästä uusiks (marraskuussa napsahtaa mittari 16v.), kai piikissä on jo moottoripyörää sen verran että kärsii oman mielipiteensä tuoda julki? Mutta faktahan on se, että ajamisen voi kokee täysin samalla tavalla, riippumatta millanen kilpi siellä persiissä on. Btw, kategoria, ei gategoria... pisti vaan silmään.
Gogge kirjoitti:Joo niinhän se on. Ja no, kai mä sitten en tänne kuulu. Mutta ehkä vuodenpäästä uusiks (marraskuussa napsahtaa mittari 16v.), kai piikissä on jo moottoripyörää sen verran että kärsii oman mielipiteensä tuoda julki? Mutta faktahan on se, että ajamisen voi kokee täysin samalla tavalla, riippumatta millanen kilpi siellä persiissä on. Btw, kategoria, ei gategoria... pisti vaan silmään.
Maizer kirjoitti:Tässä kun on tullut muutama tuhat kilometriä keväällä ajettua niin 2 moottoripyörää vaan morjestanu. Itsellä aina on käsi ojossa jos tulee 2-pyöränen vastaan, minkään näköistä vastakaikua ei tunnu tulevan.
cerperos kirjoitti:Satakunnassa ainakin aika hyvin tuntuu käsi nousevan .Itse moikkaan aina kun vain voin.Piikeille ja mopoille en moikkaa .Lukuunottamatta paria poikkeusta
AFCMagic kirjoitti:cerperos kirjoitti:Satakunnassa ainakin aika hyvin tuntuu käsi nousevan .Itse moikkaan aina kun vain voin.Piikeille ja mopoille en moikkaa .Lukuunottamatta paria poikkeusta
Annan väitteen. Jos ajaisin vastaan, morjestaisin niin morjestaisit takaisin ja vasta kohdalla tajuaisit morjestaneesi piikille. YZF-R, täysajovarustus ja aurinkovisiiri, mielestäni melko hankala tunnistaa piikiksi kauempaa.
Rasenger kirjoitti:Mitä väliä sillä on paljonko se pyörä kulkee?
AFCMagic kirjoitti:Annan väitteen. Jos ajaisin vastaan, morjestaisin niin morjestaisit takaisin ja vasta kohdalla tajuaisit morjestaneesi piikille. YZF-R, täysajovarustus ja aurinkovisiiri, mielestäni melko hankala tunnistaa piikiksi kauempaa.