Nks kirjoitti:ruikku kirjoitti:Miksei se vois olla aprilia sxv 550?? Ite ottaisin kyllä ennemmin kotarin smc 660 kuin hussen smr:n.
Varmaan sen takia, että topicin tekijä halusi pyörää, jossa mahdollisimman pitkät huoltovälit, Sxv lähelläkään sitä...
ruikku kirjoitti:Nks kirjoitti:ruikku kirjoitti:Miksei se vois olla aprilia sxv 550?? Ite ottaisin kyllä ennemmin kotarin smc 660 kuin hussen smr:n.
Varmaan sen takia, että topicin tekijä halusi pyörää, jossa mahdollisimman pitkät huoltovälit, Sxv lähelläkään sitä...
No jos haluaa pitkät huoltovälit niin voi unohtaa kaikki
motot jotka on tehty kilpailuun eli sxv, husse smr, husa , ktm exc jne. Sitten kannattaa siirtyä suoraan kadulle tehtyihin pyöriin esim. ktm sm 690(65hv/60Nm??).
Ite en husaan tehny kuin öljyn ja -suodattimen vaihtoja tähän mennessä ja mittarissa on n.2300km pelkkää katuajoo. Pari kertaa oon tarkastanu venttiilit muttei oo tarvinnu toistaiseksi tehdä mitään.
Osta multa husa pois oon varmaan siirtymässä kokonaan takas kilvettömiin kun on toi kortti ollu liian monta kertaa lähellä lähteä.
jellona_ kirjoitti:siis kyllä niitä huoltoja saa olla mutta sellanen olis jees missä ei koko ajan tarvis olla säätämässä mutta joku kysy että mikä kuutiotilavuus nii nii ison ku saa alle 25kw papereihin eli silleen että 18v saa ajaa nii ja ärhäkkää peliähämmä tässä etin ;D
E: nii omaa silmää kyl miellyttää toi ktm 625/660 SMC ja se gas gas SM 450 FSR. saako noi kaikki alle 25kw papereihin? mitä noissa yleisimmissä huolloissa tehään? tai siis minkä näköstä huoltoa pitää tehdä eniten?
E: nii joo ja toi husaberg on kans omaa silmää pistävä eli ne vaihtoehdot on:
KTM 625/660 SMC, Gas Gas SM 450 FSR ja husaberg FS 550E tai 650E
jellona_ kirjoitti:siis kyllä niitä huoltoja saa olla mutta sellanen olis jees missä ei koko ajan tarvis olla säätämässä mutta joku kysy että mikä kuutiotilavuus nii nii ison ku saa alle 25kw papereihin eli silleen että 18v saa ajaa nii ja ärhäkkää peliähämmä tässä etin ;D
E: nii omaa silmää kyl miellyttää toi ktm 625/660 SMC ja se gas gas SM 450 FSR. saako noi kaikki alle 25kw papereihin? mitä noissa yleisimmissä huolloissa tehään? tai siis minkä näköstä huoltoa pitää tehdä eniten?
E: nii joo ja toi husaberg on kans omaa silmää pistävä eli ne vaihtoehdot on:
KTM 625/660 SMC, Gas Gas SM 450 FSR ja husaberg FS 550E tai 650E
ruikku kirjoitti:jellona_ kirjoitti:siis kyllä niitä huoltoja saa olla mutta sellanen olis jees missä ei koko ajan tarvis olla säätämässä mutta joku kysy että mikä kuutiotilavuus nii nii ison ku saa alle 25kw papereihin eli silleen että 18v saa ajaa nii ja ärhäkkää peliähämmä tässä etin ;D
E: nii omaa silmää kyl miellyttää toi ktm 625/660 SMC ja se gas gas SM 450 FSR. saako noi kaikki alle 25kw papereihin? mitä noissa yleisimmissä huolloissa tehään? tai siis minkä näköstä huoltoa pitää tehdä eniten?
E: nii joo ja toi husaberg on kans omaa silmää pistävä eli ne vaihtoehdot on:
KTM 625/660 SMC, Gas Gas SM 450 FSR ja husaberg FS 550E tai 650E
Alle 500cc:sta ei kannata hankkia katukäyttöön. Husabergiin ja kotariin löytyy hyvin osia sekä husabergiin käy jonkin verran samoja osia kuin kotariin.