Saimon kirjoitti:Ruottalainen vetää Aprilian RXV:llä jäärataa:
http://www.mortec.se/e107_plugins/autogallery/Gallery/Film%202006/RXV_on_ice.wmv
Korjasin linkin..
Juuei siisjoo.
Saimon kirjoitti:Ruottalainen vetää Aprilian RXV:llä jäärataa:
http://www.mortec.se/e107_plugins/autogallery/Gallery/Film%202006/RXV_on_ice.wmv
Mikes kirjoitti:Mulla loppu jo 3vko sitten, kun nilkka murtu.. Jäi sitten Seinäjoki ainooks kisaks. Toivottavasti ei loppuja saada ajettua.. (en tietenkään ole katkera)..
Kai nykypäivänä melkein kaikki menee, Honda ehkä heikoin valinta. Ite oon jo päättäny et Yamahalla mennään ens talvena. Pitää käydä hakemassa sellanen, kunhan lumet sulaa että pääsee crossiradalle sitä raiskaamaan
Mikes kirjoitti:Ei ois mikään huono valinta. Ainakin Immosen Timppa kehui Suzukin moottoria ja hyvin oli Orivedellä liikkunutkin.
uijui kirjoitti:Mikes kirjoitti:Ei ois mikään huono valinta. Ainakin Immosen Timppa kehui Suzukin moottoria ja hyvin oli Orivedellä liikkunutkin.
Joo, täytyy vähän kysellä, miten nuo kestää, ja miten usein pitää vaihella koneeseen osia. Ei kai noihin tarvii muutaku boxi ja putkisto vaihtaa, niin ja tietty alusta kondikseen. Eikös teilläkin ala jo olemaan ihan huolella kokemusta noista nelareista?
Mikes kirjoitti:uijui kirjoitti:Mikes kirjoitti:Ei ois mikään huono valinta. Ainakin Immosen Timppa kehui Suzukin moottoria ja hyvin oli Orivedellä liikkunutkin.
Joo, täytyy vähän kysellä, miten nuo kestää, ja miten usein pitää vaihella koneeseen osia. Ei kai noihin tarvii muutaku boxi ja putkisto vaihtaa, niin ja tietty alusta kondikseen. Eikös teilläkin ala jo olemaan ihan huolella kokemusta noista nelareista?
Kokemusta ja kokemusta, se on suhteellista Kannen kanavia on syytä muutella, jos meinaa saada ylös sitä tarvittavaa voimaa ja venyvyyttä. Kanavien muotoiluun en ole itse puuttunut vaan annetaan ammattilaisten tehdä. Ja oikeenlainen putki (ongelmana on, että suuri osa putkista on tehty crossiin ja alkukäyrä on todella pitkä, mikä tappaa moottorin yläkierrokset) ja sytkä siihen lisäks ammattilaisen säätämänä. Tietysti löytyyhän niitä nokkia ja muuta kivaa siihen lisäks, mut kansi, putki ja sytkä on jo ihan riittävä.
Itellä ainakin se suurin vauhdin lisäys löytyy vielä kypärän sisältä, mut pikku hiljaa parempaan suuntaan
Kestävyyteen on hankala ottaa kantaa. Osa porukasta tekee täydellisen remontin aina talven jälkeen eli kampiakseli, mäntä jne. Eli ajoa varsin vähän. Mulla huoltoväli paljon pidempi. Venttiilien kesto on aika mysteeri, mut äkkiäkös ne vaihtaa kun välykset häviää.
uijui kirjoitti:Mikes kirjoitti:Uudet mallit tulee aika myöhään niin saattaa loppuvuodesta olla sillä pajalla kiire, joten kannattaa olla ajoissa.
Juu se on muuten jännä, kun aina tulee kuitenkin kauhea kiire. Taitavat ko. putiikissa olla kiireisiä kyllä kesälläkin...