EiNiinNopea kirjoitti:Aika vaihtaa piikkisestä isompaan lähestyy koko ajan ja olen miettinyt näitä isompia, oikeita supermotoja kuten Husaberg FSE 650 ja tämä Husse SMR, mutta en ole vielä oikein vakuuttunut siitä, kannattaako tällaista pyörää hankkia lähes pelkkään katuajoon ja yleensäkin kestääkö se sitä. Huoltaa kyllä osaan ja muutenkin huolenpito on kunnossa, mutta jos pyörään pitää vaihtaa parin tonnin välein jotain kalliimpaa, otan suosiolla jonkun kesymmän. Eli: kulkeeko Husse eteenpäin hyväkuntoisena öljyjen + suodattimien vaihdon sekä venttiilien säädön siivittämänä vai vaatiiko se jotain erityisempää? Harkinnassa olisi lähinnä -06 ja pari tonnia ajettu 510..
Tietysti on 610 SM, mutta ulkonäkö + tehopuoli ei oikein houkuta.
E: Sen verran mitä olen esim. Supermotojunkien foorumeita seuraillut, niin 510 SMR tuntuu olevan koneeltaan varsin luotettava laite vähän kaikenlaisessa käytössä.. Kokemuksia kuitenkin kaipaisin kotimaankin oloista.
Koneen luotettavuudesta en tiedä, mutta se on varma, että ku maahantuojalta joutuu osaa tähän vehkeeseen tilaan, niin kesän ajot on ohi! Joku vanha tämän foorumin käyttäjistä osti tämmöisen uutena ja kuristettuna, niin kaasarin kuri oli semmoinen, että joutui jonkun osan vaihtaan toisenlaiseen (en muista minkä) ja sen osan tulo kesti yli 3kk!!
Ite ottaisin kuitenkin husan
Voin sanoa kokemuksesta, että aivan ihana pyörä<3 Osaa saa kotarilta tosi paljon, joten osien hinnat eivät todellakaan ole pahat muihin verrattuna! Lisäks husan omatkin osat saa tosi nopee
Kaverilla husa, öljyt reilu 500-700km välein, suodattimet joka toinen kerta, ja venat tarkistukseen siinä tonnin välein. Muuta ei oikeestaan tartte tehdä. Kaverilla pyörä pelannut aivan loistavasti ja voimaa on kuin pienessä kylässä
Ulkonäkökin miellyttää enemmän kuin hussen...
Mut sähän sen sit loppujen lopuks ite päätät minkä ostat
Iha jees, sillein ku kelaa...