EiNiinNopea kirjoitti:Totta, kaipa siitä sen yli 6k nappaa ja loput vaikka lainaten Ja siis laadukkaitahan näiden pitäisi ollakin, kuitenkin KTM:n alaisuudessa valmistetaan.. Hieman vain hirvittää tuo kisamaisuus, mutta 60hv/60Nm takarenkaalta ei kuulosta loppujen lopuksi hirveän kisaiselta kun vertaa vaikka Hussen 510, jossa suunnilleen saman verran tehoa, mutta kuutioita ~120 vähemmän..
Tuo "kisamaisuus" on taas aika subjektiivinen käsite. Vaikka omat kokemukset rajoittuu omaan pyörää, niin kokemusteni mukaan ei sitä "kisamaisuus" pontentiaalia tarvitse ajaessa jatkuvasti hyödyntää.
Puhutteassa kuitenkin 500+ cc pyöristä, joissa vääntöä riittää myös alakierroksille ja normaali tieliikenteessä ajettaessa itse en huomaa/koe mainitsemaasi "kisamaisuutta" mitenkään negatiivisena asiana. Ainoastaan kun antaa reilusti happea alkaa konehuoneen puolla tapahtua. Ja mitä huoltoväleihin tulee, pitää kuitenkin kaikkia moottoripyöriä huoltaa ja ylläpitää.Joitain useammin ja toisia ei niin usein. Esim omassa pyörässä tehtaan suuntaa antavassa huoltosuunnitelmassa pitäisi vaihtaa öljyt 3-5 tunnin tai 500-1000 km välein. Eli suodatin n.10-15¤, 2 metallisuodattimen putsaus ja Castrol 4 5w40 öljy n~50¤ ( josta menee noin litra kerralla) eli ~12¤. Yhteensä siis 20-30¤ viikossa/ 2 viikossa riippuen ajokilometreissä.