MattiM kirjoitti:ruikku kirjoitti:MattiM kirjoitti:Itseäni kyllä kiehtoo tuo Aprilia juuri moottorin ominausuuksiensa puolesta. Ei se mielestäni mikään kaunis pyörä ole, mutta erilainen. Tosiaan saattais tuo Aprilia ravistaa vähemmän kuin yksi mukinen ja ruisku myös on plussaa. Ongelmana omalta kohdalta Aprilian pois jättäminen hankintalistalta oli useita syitä: vähäinen rekisteröinti määrä, saatavuus, tuoreen tekniikan mahdolliset lapsoset(ruisku) ja tietenkin suolainen hinta. Mutta, kun seuraavaa pyörää, eli supermotoa, hankiessani Aprilia on yksi varteenotettava vaihtoehto.
Mun varmaan täytyy olla sitten uskalias pioneeri
No mä oon hankkimassa apriliaa tai husaa sen takia juuri kun niitä ei paljoa liikenteessä näe. Mä en halua mitään massapyörää. Eikä se hinta nyt paljoa ole jos vertaa uuteen husaan(2007). Aprilian tämän vuoden mallin saa halvemmalla kuin husan, mutta onhan husalla se special edition.
Nyky hetkenä ajatellen ei todellakaan hassumppi valinta. Ja Aprilia on vielä "erikoinen" ulkonäkönsä sekä tekniikan puolesta ja keten mainitsit vielä harvinainen tieliikenteessä. Radoillahan noita on jo jokunen nähty Suomessakin.
Itsekkin näin jälkeenpäin ehkä hieman harmittaa tehty valinta varsinkin kun Aprilian saatavuus on keväällä parantumassa, mutta aina ei voi voittaa. Ja uusi on kuitenkin aina uusi! Katselen ens talvena uudestaa pyörän vaihtoa.
Mistä muuten oot kysynyt tuon aprialian hintaa ja paljonko oli??