Oliko joku ihan nuori narukäsi?
Pyörässä oli verta, eli oli ajellu mummojen päälle sillä
Pyörässä oli verta, eli oli ajellu mummojen päälle sillä
Kotard kirjoitti:Oliko joku ihan nuori narukäsi?
Pyörässä oli verta, eli oli ajellu mummojen päälle sillä
sasu` kirjoitti:Ajattelitko vielä korjata ton pärrän?
MattiM kirjoitti:sasu` kirjoitti:Ajattelitko vielä korjata ton pärrän?
Tarkoituksena olisi korjauttaa. Vien huomenna eli keskiviikkona pyörän maahantuojalle Mp-Racingiin ja vakuutustarkastaja käy arvioimassa sen toivottavasti jo tällä viikolla. Tarkastajan mielipide vaikuttaa tietysti paljon vakuutusyhtiön kantaan korvauksista, mutta valtaosa rikkoutuneesta on pienia osien vaihdolla korjattavissa olevia asioita (kahvat, tanko, takajarruvipu, kuskin- ja matkustajan oikeanpuolen jalkatapit ja peili). Suurenpia/kalliimpia osia ovat digitaalinen mittaristo, mahdollinen oikean etupumpun alosan vaihto/korjaus ja kone itsessään on kysymysmerkki. Kun pyörällä on kaaduttu useampaan otteeseen, arvelluttaa moottorin kunto. Jos kone on käynyt kyljellään ja kuinka pitkään, mahdollinen voitelun puute laakereissa, nostajissa, nokkaakseleissa, sylinterissä ja männässä on voinut aihettaa vahinkoa. Mutta tästäkin saadaan selvää, kun vakuutustarkastaja on arvioinut pyörän ja jos/kun se maahantuojalla käynnistetään. Itselläni pelko moottorin mahdollisesta voitenlun puutteesta vahvistaa se, että moottoriöljyn täyttökorkki on laitettu väärille jengoille jostain syystä ja moottori on yltä päältä öljyssä. Miksi voro on avannut korkin? Onko koneeseen päässyt jotain paskaa ja jos pyörällä on ajettu vähillä öljyillä ja kuinka kauan.
MattiM kirjoitti:sasu` kirjoitti:Ajattelitko vielä korjata ton pärrän?
Tarkoituksena olisi korjauttaa. Vien huomenna eli keskiviikkona pyörän maahantuojalle Mp-Racingiin ja vakuutustarkastaja käy arvioimassa sen toivottavasti jo tällä viikolla. Tarkastajan mielipide vaikuttaa tietysti paljon vakuutusyhtiön kantaan korvauksista, mutta valtaosa rikkoutuneesta on pienia osien vaihdolla korjattavissa olevia asioita (kahvat, tanko, takajarruvipu, kuskin- ja matkustajan oikeanpuolen jalkatapit ja peili). Suurenpia/kalliimpia osia ovat digitaalinen mittaristo, mahdollinen oikean etupumpun alosan vaihto/korjaus ja kone itsessään on kysymysmerkki. Kun pyörällä on kaaduttu useampaan otteeseen, arvelluttaa moottorin kunto. Jos kone on käynyt kyljellään ja kuinka pitkään, mahdollinen voitelun puute laakereissa, nostajissa, nokkaakseleissa, sylinterissä ja männässä on voinut aihettaa vahinkoa. Mutta tästäkin saadaan selvää, kun vakuutustarkastaja on arvioinut pyörän ja jos/kun se maahantuojalla käynnistetään. Itselläni pelko moottorin mahdollisesta voitenlun puutteesta vahvistaa se, että moottoriöljyn täyttökorkki on laitettu väärille jengoille jostain syystä ja moottori on yltä päältä öljyssä. Miksi voro on avannut korkin? Onko koneeseen päässyt jotain paskaa ja jos pyörällä on ajettu vähillä öljyillä ja kuinka kauan.
uijui kirjoitti:Ben^ kirjoitti:Ei sitä voi niin vaan laittaa lunariin. Se on ihan siitä kiinni kuinka paljon ton korjaus maksaa.
No siinä nyt kaivataan vähän neuvottelutaitoja.
Toi kyllä kuulostaa semmoselta, että moottorin osalta lunari ois parempi vaihtoehto, ettei ens kesä mee korjaillessa Niin vaikee kuvitella, että täällä meijän lähellä on tommosta paskaporukkaa Oliko muuten alaikäinen vai täysi-ikäinen nuori?
Nks kirjoitti:uijui kirjoitti:Ben^ kirjoitti:Ei sitä voi niin vaan laittaa lunariin. Se on ihan siitä kiinni kuinka paljon ton korjaus maksaa.
No siinä nyt kaivataan vähän neuvottelutaitoja.
Kerros ihan huvikses, millä saat pyöriin erikoistuneen vakuutustarkastajan puhuttua ympäri, jotta menis lunariin, jossei oo todellakaan siinä kunnossa...