E.
uijui kirjoitti:evo^ kirjoitti:uijui kirjoitti:Nks kirjoitti:Husqvarna = husse
Husaberg = husa
kah, mulla on molemmat.....
ja?
nooo. husse on husse ja husa on husa. jotkut pässit ei tajua, että husse on italialainen ja husa ruottalaisitävaltalainen.
ruikku kirjoitti:uijui kirjoitti:evo^ kirjoitti:uijui kirjoitti:Nks kirjoitti:Husqvarna = husse
Husaberg = husa
kah, mulla on molemmat.....
ja?
nooo. husse on husse ja husa on husa. jotkut pässit ei tajua, että husse on italialainen ja husa ruottalaisitävaltalainen.
husqvarna on alunperin ruotsalainen....
mitäpä tosta...kierrän kaukaa husqvarnat
Joona_ kirjoitti:ruikku kirjoitti:Jippii uus husa FS650e ensi viikolla alle....
Kiitos ja kumarrus königille mahtavista kaupoista
Dodii onko ihan 07 malli vai toi special edition? on kyllä helvetin kiva peli... hyvän pyörän ostit
ruikku kirjoitti:Joona_ kirjoitti:ruikku kirjoitti:Jippii uus husa FS650e ensi viikolla alle....
Dodii onko ihan 07 malli vai toi special edition? on kyllä helvetin kiva peli... hyvän pyörän ostit
speciaaliin päädyin putken ja värin vuoksi...vasta ehdokkaana oli aprilia sxv 550, mutta tämän vuoden mallia tulee vasta heiäkuun aikana tuotantoon. Tämäkin johtuu jostain typeristä uusista päästönormeista.
Aprilia olis ollu aika kähee 6,5":n takarenkaalla
Edelleen himoittaa toi aprilia, mutta alotellaan tällä...ja ainahan voi vaihtaa mutta tuskin vielä tänä vuonna tai ensi vuona...kyllä tääkin liikkuu kivasti...
Mistä sä hait oman??
Joona_ kirjoitti:ruikku kirjoitti:Joona_ kirjoitti:ruikku kirjoitti:Jippii uus husa FS650e ensi viikolla alle....
speciaaliin päädyin putken ja värin vuoksi...vasta ehdokkaana oli aprilia sxv 550, mutta tämän vuoden mallia tulee vasta heiäkuun aikana tuotantoon. Tämäkin johtuu jostain typeristä uusista päästönormeista.
Edelleen himoittaa toi aprilia, mutta alotellaan tällä...ja ainahan voi vaihtaa mutta tuskin vielä tänä vuonna tai ensi vuona...kyllä tääkin liikkuu kivasti...
Mistä sä hait oman??
Ookei. königiltä hain minäkin mul on kans toi special edition mut otin noi 07 katteet. ja remuksen putken saan vast kohta koska se oli kuljetuksessa kolhiintunu enkä oo kerenny viel hakee uutta pistäs kuvia tost sun husasta?
Joona_ kirjoitti:ruikku kirjoitti:Joona_ kirjoitti:ruikku kirjoitti:Jippii uus husa FS650e ensi viikolla alle....
Mistä sä hait oman??
Ookei. königiltä hain minäkin mul on kans toi special edition mut otin noi 07 katteet. ja remuksen putken saan vast kohta koska se oli kuljetuksessa kolhiintunu enkä oo kerenny viel hakee uutta pistäs kuvia tost sun husasta?
Joona_ kirjoitti:Ihan kiinnostuksesta kysyn vaan et paljon nois teijän husseis on rekisteriottees merkattu teho? Ku itellä husassa huimat 6kw
supermoto650 kirjoitti:Joona_ kirjoitti:Ihan kiinnostuksesta kysyn vaan et paljon nois teijän husseis on rekisteriottees merkattu teho? Ku itellä husassa huimat 6kW
Mulla on kans 6kW papereissa ku totuus vakiona on lähempänä 46 kW. Mikä lie virhe, mä luulin aluksi et se on katsastusaseman virhe, viitsimättä ottaa kuitenkaan selvää siitä...
ruikku kirjoitti:supermoto650 kirjoitti:Joona_ kirjoitti:Ihan kiinnostuksesta kysyn vaan et paljon nois teijän husseis on rekisteriottees merkattu teho? Ku itellä husassa huimat 6kW
Mulla on kans 6kW papereissa ku totuus vakiona on lähempänä 46 kW. Mikä lie virhe, mä luulin aluksi et se on katsastusaseman virhe, viitsimättä ottaa kuitenkaan selvää siitä...
Tänään sain uuden husan Mullakin on 6 kW ja taitaa olla päästömittausten takia. Eli ei mikään katsastuskonttorin virhe.
Ja muillekin tiedoksi Husaberg ei ole itävaltalais-ruotsalainen vaan KTM on omistanut Husabergin kokonaan vuodesta 2004 lähtien. Kysyin Königin myyjältä.