...
Viimeksi muokannut ruikku päivämäärä 30.7.2007 22:01, muokattu yhteensä 1 kerran
ruikku kirjoitti:uijui kirjoitti:ruikku kirjoitti:supermoto650 kirjoitti:Joona_ kirjoitti:Ihan
Mulla on kans 6kW papereissa ku totuus vakiona on lähempänä 46 kW. Mikä lie virhe, mä luulin aluksi et se on katsastusaseman virhe, viitsimättä ottaa kuitenkaan selvää siitä...
Tänään sain uuden husan Mullakin on 6 kW ja taitaa olla päästömittausten takia. Eli ei mikään katsastuskonttorin virhe.
Ja muillekin tiedoksi Husaberg ei ole itävaltalais-ruotsalainen vaan KTM on omistanut Husabergin kokonaan vuodesta 2004 lähtien. Kysyin Königin myyjältä.
Lue tuolta, jos lontoo taipuu:
http://husaberg.se/Company.4.0.html
tuotekehitys tehdään ruotsissa.
Offtpoic: Voi luoja juniori...Se on silti itävaltalainen yritys vaikka tuotekehitys olisi kiinassa. Onhan esim. nokialla jenkeissä tuotekehitystä ja on silti suomalainen firma...kotimaa tulee sen mukaan mihin yritys merkinnyt sen.
ruikku kirjoitti:uijui kirjoitti:ruikku kirjoitti:uijui kirjoitti:ruikku kirjoitti:supermoto650 kirjoitti:Joona_ kirjoitti:Ihan
Mulla on kans 6kW papereissa ku totuus vakiona on lähempänä 46 kW. Mikä lie virhe, mä luulin aluksi et se on katsastusaseman virhe, viitsimättä ottaa kuitenkaan selvää siitä...
Tänään sain uuden husan Mullakin on 6 kW ja taitaa olla päästömittausten takia. Eli ei mikään katsastuskonttorin virhe.
Ja muillekin tiedoksi Husaberg ei ole itävaltalais-ruotsalainen vaan KTM on omistanut Husabergin kokonaan vuodesta 2004 lähtien. Kysyin Königin myyjältä.
Lue tuolta, jos lontoo taipuu:
http://husaberg.se/Company.4.0.html
tuotekehitys tehdään ruotsissa.
Offtpoic: Voi luoja juniori...Se on silti itävaltalainen yritys vaikka tuotekehitys olisi kiinassa. Onhan esim. nokialla jenkeissä tuotekehitystä ja on silti suomalainen firma...kotimaa tulee sen mukaan mihin yritys merkinnyt sen.
no voi juniori. Ikää on luultavimmin aika paljon enemmän kun sulla, kun on tuo korttikin ollut jo yli 10v taskussa. Mut hei ei se mitään. Koita nyt saada ilo irti siitä kotaristas.
Onhan mullakin pyöräkortti ollu jo 10 vuotta...ikäsi taitaa olla 30:n paikkeilla, kun mullekin sitä on kertynyt 26. "voi luoja juniori" on lausahdus jota käytän...Eikä mua kiinnosta sun ikäsi tai kuinka kauan sulla on kortti ollut.
Niin ja ei mulla oo kotaria, enkä kyllä koskaan ostaisi sellaista.
Nks kirjoitti:Siis tälle yhelle tiedoksi vielä, että husaberg on, siinä missä muutkin ajoneuvovalmistajat, osakeyhtiö. Ktm:llä ollut jo iät ja ajat osake-enemmistö kyseiseen yhtiöön, jolloin se on siis virallisestikkin ollut ktm:n omistuksessa. 2004 ktm osti loputkin osakkeet ja kiinnitti husabergin ktm:ään, joka meinaa sitä, että kotarin osakkeet sisältävät omistuksen myös husabergiin tällein yksinkertaistettuna...
jupe_e kirjoitti:ampuu putkesta 20cm liekkiä pelkällä kaasulla ja silmotorin putkella
Voi Jeesus!!! Pitäiskö asialle tehdä jotain? Onko se tosiaan hyvä juttu?