Itse itselle vastaten, kun mielipiteitä aiheeseen tuli näinkin monia
Johto (mikäli ei lähempää tätä löydy) ja ohjelma sxv:hen täältä:
http://westernracingdevelopments.com/xv ... ace-cable/Ja eikun penkkiin säätämään kokoonpanolle sopivaksi.
Leimauksesta ei näköjään kannata olla huolissaan (suomipaperit on jo taskussa).. menee kilpiin niillä papereilla mitkä on, on tehot sitten todellisuudessa mitä vaan. Kunhan kaikki (valot, putki jne.) vaan muuten on asetusten mukaisessa kunnossa. Itsellä jopa kaikki kuristukset (suora putki) puuttu orkkispillistä ja aiheutti hieman päiden kääntymistä, kun katsuri räjäytti laitteen hallissa käyntiin
Huolloista kun täällä kauheesti kyselty, niin esim. tämän laitteen historia kutakuinkin tällainen:
1000km: männät ja 3 venttiiliä + kasa muita nippeleitä.
2800km: männät, sylinterit ja 1 venttiili + kasa muita nippeleitä.
Huom. ko. peli ollut KOVASSA käytössä ja pidetty kunnossa.
Nyt mittarissa 3700km, ei kilise eikä kolise, eli tarkoitus olisi mennä näillä syksyyn, ennen koneen aukaisua. Tällä hetkellä etu pumppuihin stefojen vaihto edessa (vuotaa)