En tiedä, en jaksa selaa, eikö tässä topic ole juttua aikasemmin noista huolloista.
Sen muistan että nokkaketju 10tkm+samalla se kiristäjä.
Voisin kuvitella että kun kyseessä on katupeli, niin jos on pidetty huolta ja huollettu oikein. Eikä revitetty, niin miksi se hajoisi. Mutta yleensä alkaa menee rikki, kun laimin lyödään huoltoja tai muuten käytetään väärin.
Eli itse voisin kuvitella, että jos on käytetty huonosti huolettu, ei ole mitään näyttää että olisi huollettu kunnolla, niin en edes ostaisi, nykyään on aika paljon näitä, että huoltoja tehty ja on pidetty kuin kukkaa. Mutta ongelma saattaa tuolla jo siinä, että ei ole rahaa käyttää oikeata öljyä, eli siinä jo mennään mistä aita on matalin jne
Broidi vaihto omaansa kerran jakoketjun, kiristäjän, samalla laittoi uudet männän renkaat, kumminkin puhutaan pikku summista. Nokka ketjun kiristäjässä oli se että 10 niitä hampaita näkyvissä, niin vaihto edessä jne.
Kyllä tuo ekaksi isoksi pyöräksi on ihan jees. Mutta muistan kun broidikin kokeili tuota sm510r, niin 2vko myöhemmin oli sellainen alla. Tuossa ei ole tehoa paljon, vaijerikytkin, vähän huono "virittää", painaa ja itse muistan tuo penkki oli pahempi kuin tuossa smr on vakiona.
Noita nokkaketjuja+kiristintä, eikun sähköpostia tai soittaa mp-racing, kattoo googlella saako mistään muualta jos ei saa mp-racing, niin simppeliä.
Toisessa eu-maasta voi saada nopeammin/halvemmalla kuin suomesta.
Sitten yksi hyvä on, jos ostaa käytetyn, jos ei ole koskaan tehty mitään jousitus huoltoa, niin suositelen tekemään, sama pätee jarrunesteisiin.
Tuollaisen löysin, mutta tuo on sitten kirjan antamaa huolto. Sitä voi myös kysyä mp-racing että mitä huoltoja, km jne
http://www.speedzilla.com/forums/attachments/supermoto/9521d1179121862-sm610-maintenance-schedule-sm-te610revisedserviceschedule.pdfHyviä foorumeja on supermotojunkie, cafehusky.com, sieltä vain haulla hakee jos täällä ei ole tarvittavaa tietoa, jos löytyy, niin niitä voi kirjoittaa tänne, niin muutkin saa sitten tulevaisuudessa lukee