Ghost-91 kirjoitti:Itte olen kotkasta nii onko mitään hyvää paikkaa missä käyttäis ja paljon mahtavat rokottaa tuollaisesta hoidosta?
Siin taitaa olla PC3 ku PC5 on '09 ja eteenpäi ja toi mun oma on 08 nii siin mun mielest ainaski on kolmonen, mut eipä niis varmaa mitää isoja eroja ole jotkut liitännät vaa tod.näkösesti
Ghost-91 kirjoitti:180€ sano paikallinen paja et rokottaa pyörän säädöstä, torstaina sinne saapaha nähä paljo potkii takarenkaalta ulos dynossa
SXV08 kirjoitti:Löytyy sieltä kylestä oikein "ryyppykin". Sillä pyöritettävällä ei säädetä kuin tyhjäkäyntiä (ja sitäkin huonosti).
Vaikuttas että säädöt päin peetä, rungot synkkaamatta tai vuotaa kaulalta.. välttämättähän ko. laite ei tartte kommanderia, oma ecu on täysin ohjelmoitavissa esim. xv tunerilla ja siihen saa kaks ohjelmaa tehtyä päällekkäin, asennettava katkasija vaan ohjelman vaihtoon.
Penkkiin ku on kerta menossa, eka vuodot pois ja runkojen synkkaus, sit vaan sopivaa ohjelmaa vinguttamaan ..veikkaisin noilla kilkkeillä että 70 takapyörällä
SXV08 kirjoitti:Talvella pyrkiny pysyttelee tuvassa Mutta normi ajokelillä (+ jotain) ryypyn kanssa lähtee nappia hipasemalla käyntiin.
Nii, toi synkkaaminen on = läppien säätöä niin, että alipaine on sama molemmissa reijissä. Ajankanssa läppä kuluu / akseli väljistyy tai huolimattomalla kasaamisella runko vuotaa kaulalta, vivustossa jotain hämärää jne. eli samalla ilmamäärä/paine myös muuttuu siihen nähden, mitä sen pitäisi olla. Säädön jälkeen kalibrointi 0% ja 100% kaasulla. Kulumien aiheuttamat "viat" ei korjaannu yleensä säätämällä, vaan uusimalla osat.
Taitaa edelleen olla paras tietopaketti ko. pyörästä täällä: http://slorider.com/Aprilia/
Täsä linkki josta pääsee antureista ja vaikutuksesta yms. edes aavistuksen jyvälle: http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1674.0;wap2 ..löytynee varmasti parempikin jos joku jaksaa pöyhiä nettiä.