Itsellä on tuo 2010 malli toiminut täydellisesti n.12 500km katua ajoa, broidilla sama laite ongelmitta. Kerran ruiskussa ollut jotain häikkä, mutta sellainen vika voi tulla jokaiseen ruiskupyörään.
Nää on niin kaksipiippuisia juttuja. Itse teksisin näin, jos sulla on massia, niin uusi kaupasta. Varsinkin jos ei pysty varmaksi sanoa edellisen omistajan huolloista, mutta jos haluaa käytetyn, niin varaa pikkasen rahaa jo se nyt sattuu hajoamaan, niin saa fiksattua.
511 vs 510 on ihan erinlaiset pyörät. Suosittelen kattomaan googlella mitä eroa niissä on. Nopeasti erot taka linkusto/jousitus, moottori, runko jne. Toisessa moottorin on 501cc toiseessa taisi olla 450cc vai 480cc, vaikka malli on 511 jne jne....
Aika paljon se riippuu tosissaan siitä miten sillä on ajettu, jos ymmärsin että jenkki foorumilla, yksi ajanut kilpaa 2 vuotta ilman remonttia, kunnes moottoriräjähti, toiset ajanut jenkeissä n. 24 000 km ilman vikoja, toisilla taas ensimmäisen 500km kohdalla alkaa viat...Tuo varaosien saatavuus Hussessa on varmaan saamaa luokkaa nyt, Ktm omistaja on ostanut Hussen, eli Bmw ei omista hussea enään, varaosista en tiedä kuka toimittaa jne jne.
Näistä en tiedä, mutta jos olisin vaille, tarvisi saada, niin muutama esimerkki
http://www.nettimoto.com/husqvarna/smr/1588245Tuossa on aika kattava speksi lista, jos pitää paikkansa, näytää hyvältä.
http://www.nettimoto.com/husqvarna/smr/1517863Tuossa on pienillä kilsoilla oleva pyörä, mutta