Heppu kirjoitti:Ite oon ainakin ollut omaan -10 malliini tyytyväinen. Alkuun oli outoa stumppailu ongelmaa, mutta ruiskun säädön jälkeen toiminut kuin unelma. Todella hauska laite pahennuksen herättämiseen.
Mad-Mike kirjoitti:Heppu kirjoitti:Ite oon ainakin ollut omaan -10 malliini tyytyväinen. Alkuun oli outoa stumppailu ongelmaa, mutta ruiskun säädön jälkeen toiminut kuin unelma. Todella hauska laite pahennuksen herättämiseen.
Mites nuo huollot, olen yrittänyt kaivaa tuota owners manual/huoltokirjaa netistä... niistäkin on niin paljon juttua netissä, millainen on ylläpitää siis hinnoittelu yleensä, osien saanti jne...
Mad-Mike kirjoitti:Heppu kirjoitti:Ite oon ainakin ollut omaan -10 malliini tyytyväinen. Alkuun oli outoa stumppailu ongelmaa, mutta ruiskun säädön jälkeen toiminut kuin unelma. Todella hauska laite pahennuksen herättämiseen.
Mites nuo huollot, olen yrittänyt kaivaa tuota owners manual/huoltokirjaa netistä... niistäkin on niin paljon juttua netissä, millainen on ylläpitää siis hinnoittelu yleensä, osien saanti jne...
Heppu kirjoitti:Mad-Mike kirjoitti:Heppu kirjoitti:Ite oon ainakin ollut omaan -10 malliini tyytyväinen. Alkuun oli outoa stumppailu ongelmaa, mutta ruiskun säädön jälkeen toiminut kuin unelma. Todella hauska laite pahennuksen herättämiseen.
Mites nuo huollot, olen yrittänyt kaivaa tuota owners manual/huoltokirjaa netistä... niistäkin on niin paljon juttua netissä, millainen on ylläpitää siis hinnoittelu yleensä, osien saanti jne...
Owners manuaalia en minäkään saanut pyörän mukana, kun ei vielä ilmeisesti ole italialaiset tehneet niitä. Osia ainakin saa maahantuojalta hyllytavarana. Mäntä sarja n. 250€ kiertokanki n.195€ runkolaakerit 37€. Jos en nyt ihan väärin muista.
Ruisku näissä säädetty tehtaalla liian laihalle, mutta suomessa tosiaan sitten uudet softat sisälle ja pelit toimii. Enskamallissa ainakin on ollut bensapumpun liittimissä ongelmaa. Tuppaavat irtoamaan kovemmassa räminässä, mutta saatu korjattua -09 malleista eteenpäin.
Ruisku SMR malleihin tuli vuonna 2008 ja 2010 malliin tuli uusi mikunin ruisku.
Tonnin huollossa perus venttiilien tarkistus, öljynvaihto, pulttien kiristely ja kulutusosien tarkistus. Ruisku kannattaa uudelleen säätää "sisäänajon" jälkeen.
Creaper kirjoitti:Minkäslainen öljynvaihtoväli tollaseen sm510r 2010 husseen on hyvä kadulla?
Onko 1000km liikaa?
Venojen tarkastus ilmeisesti joka toinen kerta?
Kuinka paljon uskaltaa ajaa ennen kuin tarvii kone avata?
Minkälainen hinta on odotettavissa ihan perus konerempasta, jos tekee itse?
Onko koneessa jotain erityisen arkoja kohtia?
Muutenki kaikki tieto kyseisestä pyörästä on tervetullutta, esim osien saanti jne..
Mad-Mike kirjoitti:Millaset välit on vakiona, kannattaako niitä vaihtaa... miten se palasäätö venttiileissä oikein toimii.