Mulla on muuten ylimääräisenä tommonen 65mm pulttijaolla oleva brembo jos kiinnostaa...
Itellä ongelmaa tuotti tuon jarrusatulan leveys. Ainakin kawassa se ottaa pinnoihin kiinni, ellei simmaile levyä tai pinnaa vannetta enemmän toiseen laitaan.
Vakiopääsylinterillä (yleensä 11-13mm mäntä) siitä kahvasta tulee semmoinen kumipallo. Kahvan liike on pitkä ja pehmeä. Pyörä kyllä pysähtyy kun vain kahvaa puristaa
Mitä suurempi mäntä siellä pääsylinterissä on, sitä lyhyemmän matkan kahva liikkuu. Jos männän halkaisija menee liian suureksi (yli 16mm), joutuu kahvaa painamaan kovaa ennen kuin mitään tapahtuu.
Ainakin jenkkien ama motossa osa tykkää ajella noilla pienillä pääsylkillä kun niissä on enemmän "tuntoa." Johtuu varmaan pitkälti siitä, että ne ajaa hiekkaosuuksia supercrossradoilla