ric_91 kirjoitti:Tuollainen 10 - 15 e/l kuulostaa jo hyvältä jos siihen löytäisi öljypurkin sitten.
Sellainen asia vielä piti kysyä, kun huomasin eilen ettei tuota ole muutoskatsastettu motovanteille. Pohjolan kurapyöräfoorumilta lueskelin että normaalisti yli 51mm muutos vannekoossa ei läpäise muutoskatsastusta mutta nyt kun samasta pyörästä löytyy smoto malli niin olisi mahdollista saada otteeseen 17/17 renkaat. Uskaltaako tuota viedä konttorille kun on tuo power up -kitti asennettuna..?
Murska Arska kirjoitti:Taas pitää kehua 690:iä, siinä menee mittarin kalibrointiin minuutti ja sen saa tehtyä suoraan mittarista
Pikaisella googlettelulla männän vaihtoväli olisi sellainen 80 - 100h eli sama kuin muillakin kisapyörillä. Kampuran laakerit sitten isomman konerempan yhteydessä (olisiko 150-200h välillä)...laterdioni kirjoitti:ja kuinka usein tollases 450 honda crf on männä vaihto? ja kampura laakerit ym ym..??
Noissa crosseista tehdyissä on lyhyet kiertokanget ja kovat kierrokset. Älä sekoita niitä noihin laiskoihin enskoihin joissa mäntä ei ainakaan tyypillisesti katastrofaalisesti hajoa, toisin kuin crosseissa jotka sanovat kertalaakista poks jos tarpeeksi rääkkää.ric_91 kirjoitti:Pikaisella googlettelulla männän vaihtoväli olisi sellainen 80 - 100h eli sama kuin muillakin kisapyörillä. Kampuran laakerit sitten isomman konerempan yhteydessä (olisiko 150-200h välillä)...