Supermotojen renkaat/vanteet

omgriku
Liittynyt:
25.7.2007 2:57

ViestiKirjoittanut omgriku » 28.4.2010 17:37

Mulla on takana tommonen moradin 4.5 x 17 vanne ja siinä on nyt joku metzlerin rengas sisärenkaalla ja nyt mul ois yks tommone ylimääräne Michelinin pilot roadi (150/70) mut mietin että voiks sinne iskee sisärenkaan vaik on tubeless-rengas? Mul on tälläki hetkellä edessä (edellisen omistajan laittamana) 120/70 tubeless rengas SISÄRENKAALLA. Ja pelkään et jos heitän noi ilman sisärenkaita nii vuotaa sielt pinnojen välistä tai jotain.
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 28.4.2010 18:04

omgriku kirjoitti:Mulla on takana tommonen moradin 4.5 x 17 vanne ja siinä on nyt joku metzlerin rengas sisärenkaalla ja nyt mul ois yks tommone ylimääräne Michelinin pilot roadi (150/70) mut mietin että voiks sinne iskee sisärenkaan vaik on tubeless-rengas? Mul on tälläki hetkellä edessä (edellisen omistajan laittamana) 120/70 tubeless rengas SISÄRENKAALLA. Ja pelkään et jos heitän noi ilman sisärenkaita nii vuotaa sielt pinnojen välistä tai jotain.

Ei siitä sisuskumista mitään haittaa pitäisi olla
omgriku
Liittynyt:
25.7.2007 2:57

ViestiKirjoittanut omgriku » 28.4.2010 20:13

Selvä! Tarviiks sitä kumii sitte vaihtaa uuteen ku se on ollu nyt tuolla 140/80 tai 85 renkaas sisäl ja tarkotuksena ois laittaa toi 150/70 michelini?
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 3.5.2010 20:04

omgriku kirjoitti:Selvä! Tarviiks sitä kumii sitte vaihtaa uuteen ku se on ollu nyt tuolla 140/80 tai 85 renkaas sisäl ja tarkotuksena ois laittaa toi 150/70 michelini?

Ole hurja ja kokeile kestääkö :eek:


ps. pistä alle ja äläkä mieti, jos ei kestä niin ei kestä.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
H3ntun3n
Pyörä:
Nissan Skyline
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2007 23:09

ViestiKirjoittanut H3ntun3n » 4.5.2010 10:29

Miten tollanen mutantti rengas kestää kadulla? Kuluuko helposti?
mad-e
Pyörä:
Suzuki rmz 450
Liittynyt:
31.8.2009 16:29

ViestiKirjoittanut mad-e » 5.5.2010 22:11

Kuulema kuluu kadulla aika nopsaan mutta hiekalla törkeän hyvä pito.
[Miik4]
Liittynyt:
19.9.2009 20:25

ViestiKirjoittanut [Miik4] » 9.5.2010 21:55

mitähän kaikkea pitäs tehä että sais mx motovanteet sovitettua kotariin? tuommonen 07 exc mutta ei oikein innostas alkaa leikkelemään mitää hamppeja tai muutakaa semmosta ku pitäs suht helposti saaha kumminki vaihettua enskat alle sitte :s
1080
Liittynyt:
1.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut 1080 » 10.5.2010 23:52

[Miik4] kirjoitti:mitähän kaikkea pitäs tehä että sais mx motovanteet sovitettua kotariin? tuommonen 07 exc mutta ei oikein innostas alkaa leikkelemään mitää hamppeja tai muutakaa semmosta ku pitäs suht helposti saaha kumminki vaihettua enskat alle sitte :s


Selvennätkö mitä tarkoitat noilla "mx motovanteilla" ? eipä se nyt kyllä ole kovin vaikeaa saada motja sopimaan kotariin, kunhan on oikeanlaiset navat!
mad-e
Pyörä:
Suzuki rmz 450
Liittynyt:
31.8.2009 16:29

ViestiKirjoittanut mad-e » 16.5.2010 15:33

leppape1 kirjoitti:Joo sama vehje,tosin toi luultavasti 110v,mutta löytyy myös 220v esim:http://global.ebay.com/search?Query=tire+groover&Region=0 ei tarvii kun vaihtaa suomeen sopiva pistotulppa.Yleensa mukana tuleva #4 kärki on vähän kapea,#5 tai #6 on parempia,mutta prikkavirityksellä saa nelosessakin terän vähän leveämmälle.



Miten se prikka viritys tehdään? tässä olisi paras vaihtoehto koska 220v mutta #4 kärki? onko motorenkaisiin liian kapea?http://global.ebay.com/FMR_TIRE_GROOVER_KNIFE_4_Head_and_Blades_220_VOLTS_NIB/200454193217/item
leppape1
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 13:04

ViestiKirjoittanut leppape1 » 16.5.2010 19:59

Sopivan kokonen prikka kiristysruuviin terän ja kärjen väliin.ja pyöreetä terän kärkeä kannattaa vähän litistää kantikkaaksi,pyöreällä tulee helposti leikanneeksi kankaaseen asti..
hopperjäbä
Pyörä:
Kawasaki KDX 125cc -92
Liittynyt:
2.2.2010 21:23

ViestiKirjoittanut hopperjäbä » 26.5.2010 17:24

löystyykös noi smoto vanteiden pinnat kovinkin herkästi jos pienistä hyppyreistä hyppii? ja onko normaalia että ne pinnat antaa aavistuksen verran periksi kun sormin niitä heiluttaa? siis silleen että ne liikkuu ihan pikkiriikkisen verran.

niin sitten semmonen question että mulla on tossa ch:ssa nyt 130mm levee takanakki, niin mahtaisikohan siihen vanteelle sopia 140/150mm kumi? 130mm on siis vakiona.
TgNox
Pyörä:
675
Liittynyt:
17.3.2007 11:34

ViestiKirjoittanut TgNox » 27.5.2010 13:05

hopperjäbä kirjoitti:löystyykös noi smoto vanteiden pinnat kovinkin herkästi jos pienistä hyppyreistä hyppii? ja onko normaalia että ne pinnat antaa aavistuksen verran periksi kun sormin niitä heiluttaa? siis silleen että ne liikkuu ihan pikkiriikkisen verran.

niin sitten semmonen question että mulla on tossa ch:ssa nyt 130mm levee takanakki, niin mahtaisikohan siihen vanteelle sopia 140/150mm kumi? 130mm on siis vakiona.

Tää puoli on moottoriurheilupuoli joten tarkotettu kisasmotoille. Mopopuoli on tossa alapuolella. :roll: Laadukkaat smotovanteet kyllä kestää hyppimistä isoistakin hyppyreistä.
[Miik4]
Liittynyt:
19.9.2009 20:25

ViestiKirjoittanut [Miik4] » 3.6.2010 0:39

Selvennätkö mitä tarkoitat noilla "mx motovanteilla" ? eipä se nyt kyllä ole kovin vaikeaa saada motja sopimaan kotariin, kunhan on oikeanlaiset navat! ---------- Nii ne oli siis aprilia mx motot mutta nyt katoin sitte jotai 125dt motoja jotka oli kohtuu halvat nii niitä oon harkinnu että jos ostaisin pois ne..ei varmaan kovin iso homma olisi laittaa niitä kiinni :roll:
icecold
Liittynyt:
25.1.2008 16:27

ViestiKirjoittanut icecold » 8.6.2010 1:31

.........
Viimeksi muokannut icecold päivämäärä 3.3.2014 2:05, muokattu yhteensä 1 kerran
[Miik4]
Liittynyt:
19.9.2009 20:25

ViestiKirjoittanut [Miik4] » 8.6.2010 11:36

no kai ne jotku dtn excelit ajaa saman asian jos laakerit laittaa sopivat ja ne muutenki menis siihen.. :lol: