öräwä kirjoitti:Saa kyllä olla pirun jäykissä säädöissä keula, jos on kadullekkin liian jäykkä
No tietysti pitää ajella lisää et löystyy kun on uusi, mutta hakkaa vähän...luulisin että tossa 10t ajon päästä alka olee hyvä
öräwä kirjoitti:Saa kyllä olla pirun jäykissä säädöissä keula, jos on kadullekkin liian jäykkä
Mad-Mike kirjoitti:öräwä kirjoitti:Saa kyllä olla pirun jäykissä säädöissä keula, jos on kadullekkin liian jäykkä
No tietysti pitää ajella lisää et löystyy kun on uusi, mutta hakkaa vähän...luulisin että tossa 10t ajon päästä alka olee hyvä
Heppu kirjoitti:Mad-Mike kirjoitti:öräwä kirjoitti:Saa kyllä olla pirun jäykissä säädöissä keula, jos on kadullekkin liian jäykkä
No tietysti pitää ajella lisää et löystyy kun on uusi, mutta hakkaa vähän...luulisin että tossa 10t ajon päästä alka olee hyvä
Säädä keulaa, jos olet tottunut pehmeämpään? Keulat yleensä säädetty n. 70-75kg kuskeille.
Yläruuvista paluuvaimennus
Alaruuvista puristuksenvaimennus
Takaiskari vielä simppelimpi.
Onko ollut tuota stumppailu onglemaa isoilla vaihtella, kun heittää kytkimen pohjaan? Tai valoista lähdettäessä. Lambda taitaa olla vielä paikoillaan? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Jarrutkin alkavat vasta oikeasti pelaamaan siinä 300km käytön jälkeen. Sitten rupee tuntumaa löytymään
Heppu kirjoitti:Suosittelen tuota ruiskun säätöä. Käy liian laihalla jos stumppaa lähdössä. Pitäisi pystyä lähtemään liikkeelle ihan vain kytkimen päästämällä ilman kaasua. Maahantuojalla suosittelivat.
_E_Z_ kirjoitti:Eikös lambdan pitäisi olla ruiskuvehkeissä aina kiinni? Ruiskuhan säätyy jatkuvasti juurikin lambdan avulla, se mittaa seosta pakokaasusta ja näin antaa viestiä ruiskulle vaihtaa seoksia sään yms. mukaan
dubbe kirjoitti:Kannattaisi nyt varmistaa mitä sille pyörälle on tehty.Jos pyörästä tehty täysitehoinen on ruiskurungosta poistettu rajoitin, lambada poistettu ja tilalle laitettu eliminaattori. Eliminaattori on itseasiassa vastus 2.2ohm joka kytkee ecussa racemapin päälle rikastaen seosta.Ei stumppaile jos kyseinen operaatio tehty oikein.....Täältä lisää tietoa niin ei mene rahat hevonpeehen http://supermotojunkie.com/showthread.php?t=70982
dubbe kirjoitti:Kannattaa myös katsoa että tyhjäkäyntikierrokset ovat 1800-1900rpm.Jos kierrokset alle tuon niin varmasti stumppailee liikkeelle lähdossä.
Mad-Mike kirjoitti:dubbe kirjoitti:Kannattaa myös katsoa että tyhjäkäyntikierrokset ovat 1800-1900rpm.Jos kierrokset alle tuon niin varmasti stumppailee liikkeelle lähdossä.
Joo kokeilin noita kierroksia mutta itse tykkään pitää 1600-1750 ja luulen että se stögääminen johtuu juuri siitä että en ole ajanut ruisku pyörää ennen eli käyttäjästä kiinni.
Olen 95% nyt varmenpi että on säädetty rusku...Haisee vähän rikkaalle, ei paukuta putkessa
Heppu kirjoitti:Mad-Mike kirjoitti:dubbe kirjoitti:Kannattaa myös katsoa että tyhjäkäyntikierrokset ovat 1800-1900rpm.Jos kierrokset alle tuon niin varmasti stumppailee liikkeelle lähdossä.
Joo kokeilin noita kierroksia mutta itse tykkään pitää 1600-1750 ja luulen että se stögääminen johtuu juuri siitä että en ole ajanut ruisku pyörää ennen eli käyttäjästä kiinni.
Olen 95% nyt varmenpi että on säädetty rusku...Haisee vähän rikkaalle, ei paukuta putkessa
Silloinhan se juuri paukkuu jos on rikkaalla. Ruisku kannattaa myös säätää uudestaan n. 500km ajon jälkeen.