Täältä löytyy myynnistä michelinin sliksit etunen 16,5" 120/60 ja takanen 17" 160/60 Pintaa hyvin jäljellä! Lisäksi myynnissä olis 16,5" etuvannekehä ja pinnat siihen! Yhteydenotot YV!
EDIT: vielä lisäten että löytyy myös sadekelin 16,5" eturengas.. Ja lisäksi jo ihan OT mutta mainostus, löytyy hondan ohjausvaimennin jos jotakuta kiinnostaa
Ulkohalkaisijaltaan molemmat renkaat ovat samankokoisia, mutta 16,5":ssa on enemmän pito pinta-alaa. 16,5" rengas tärrää vähemmän kuin 17", kun ajetaan pidon rajoilla. 16,5" renkaan huippu on terävämpi, jolloin se kallistuu mutkiin nopeammin.
Katukäytössä nämä saavutettavat hyödyt on täysin olemattomia.
Tartteis saada talliin tilaa niin laitoinpa syyshintaan kunnon supermotokumeja myyntiin. Uusia ja lähes uusia kilparenkaita harrastajaystävälliseen hintaan.. Siitä kunnon pitoja kadulle,radalle ja stunttailuun. !
Kellään kokemusta supermoto vanteiden pululuverimaalauksesta. Kuinka hyvin on pysynyt ja onko hinta ollut mitä luokkaa ? Ja pystyvätköhän maalaamaan puolet vanteesta oranssiks ja puolet mustaksi ?
ToB kirjoitti:Kellään kokemusta supermoto vanteiden pululuverimaalauksesta. Kuinka hyvin on pysynyt ja onko hinta ollut mitä luokkaa ? Ja pystyvätköhän maalaamaan puolet vanteesta oranssiks ja puolet mustaksi ?
Itseäkin kiinnoistaisi, miten kestävyys, siis pesu jne
Tänään soitin pulverimaalaus liikkeeseen niin on aika riskialtista hommaa noita alumiini/magnesium pinnavanteita maalata. Kun maalauksen jälkeen vanteet laitetaan uuniin jonka lämpötila on 190°C muualla voi olla jopa enemmän, niin vanteet alkavat vetelemään ja pahimmillaan niin kuin kävi yhelle niin ei enää pinnoilla saa suoraan. Pulverillahan suurin osa supermoto vanteista taidetaan maalata. Jotkin vanteet ovat anodisoitu, ainakin WARP9 ja ehkä DNA vanteet. Vanteet pitää ainakin hyvin hiekka tai soodapuhaltaa <- vitun kallis mutta, sitten kun pulverilla maalaa ja ei vetele pahoin niin ei kyllä maalin pitääs mihinkään lähtiä. Ja 2 värisiä vanteita pulverilla mahdoton tai melkein mahdoton tehdä.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Mopoista/kevareistahan noita jatkuvasti maalataan pulverilla, 2 värinen hankalaa mut mahollista (ja kallistakin) ja kestävyys huippuluokkaa vs. ruisku joka melkeinpä irtoo ensimmäisestä kiveniskusta.
Mikäli tilaat euroopasta niin ei tule mitään lisäkustannuksia, jos taas esim. amerikasta niin sittenpä saatat joutua tullit ja verot maksamaan jos sinne jää kun veroton max hinta maahantuontiin on noin 45€.