vinzerR kirjoitti:Kyyllähän näissä uusissa on tällaset ja aika tarkoiksi ovat osoittautuneet.
Nonniin nyt pieni muistutus kaikille, että jossei ole tarkastellut kovinkaan usein takarattaan pulttien kireyttä vaikka öljynvaihdon väleissä, tai muutenkin yli 3tkm niin suosittelen. Tänään 3880km kohdalla ku olin lähdössä liikkeelle yks pultti jumittu swingin väliin (onneksi lähdön yhteydessä) ja poikkes sitte lopulta. Samalla muut pultit oli löystyny aika huolella, oli ihme miten eivät irronneet 12km kotimatkalla irti
Hyvä kun sanoit pitää kattoa onko kireellä, kilsoja noin 4100km ja broidin pyörässä jo aika paljon enemmän...Pitää muistaa kattoa
näissä uudemmissa husseissa näyttäs olevan kaasarin sijaan ruiskut, eli miten semmosen voisi kuristaa 25kw tehoihin? Jos olisi jotain helpompia keinoja ettei tarvi ruveta ruiskua räpläämään...
Joo ne myydään suoraan 25kw papereissa että menee EU:n päästöistä/meluista läpi, siellä on ilmanputsarin elementin takana levykuristin, kaasunasennon rajoitin, vakio änkkärit kateilla, vakio lambda, mitkä muuttaa EFi järjestelmän kuristettuksi tai näin luulisin....