Rllj kirjoitti:Mistäs oot tollasen racing vesipumppu/letku sarjan hommannut? Omaki pyörä kuumenee melkoisen paljon, flekti tosin pyörii melko usein. Saa nähä auttaako kun pyörän ruiskun säädättää kohdilleen. Nyt käy melko laihalla.
Yleensä kattien poiston jälkeen vaimennin kuumenee vähemmän. Katti siellä nimenomaan käy kuumana ja lämmittää koko vaimenninta. Toisaalta katalysaattorin poistamisen jälkeen pyörä saattaa käydä hieman laihemmalla kuin ennen, jolloin moottori voi lämmetä enemmän. Mene ja tiedä
Mp-racingiltä tilasin ton vesipumpun, makso vain 37€, vesiletku sarja maksaa 160€, varaa lisää klemmareita ja T-kappale siihen missä menee vasen/oikea jäähdyttimen letkut yhteen. Niitä saa jostain autonvaraosa liikkeistä, ei motonet tai biltemasta, joku kunnon liike.
Niistä vakio änkkäreistä tulee vähän niin kuin slipareista kun poistaa katit tai luulen että tulee ja jos ostaa ne arrow sliparit niissä tulee toinen EFI box mukana, se muuttaa kaasun asennon/seos karttoja vähän. Kyllä suosittelen säätää sitä vakio EFI boxia ja jos pystyy säätää niin paljon kun tarvii, slipareilla tai ilman katteja???