tuplavee kirjoitti:No kertokaa nyt toki mitä vikoja voi odotella:)
Itellä ei kummosia ole ollut, kilsoja tullut 1500.(3000nyt mittarissa)
-lohkojen välistä tihku öljyä, tiukkaus ja loppu
-etuvalopolttimo hajosi, poltti sulaketta. Kesti aika pitkään ennenkun hokasin vian olevan siinä...
-vilkkujen polttimoita saa vaihtaa joka toinen viikko
-Kaasuvaijerit hirtti tangon ollessa ääriasennossa, luultavasti jossain huollossa sössitty reitit.
Eli ei oikeastaan mitään oikeita vikoja. kopkop.
Ja liikkeeseen en enää vie koskaan, oli sitten takuuhommia tai mitä vaan.. prkl.
En nyt tarkoita että on mitään ihmevikoja, mutta silti jos ajatellaan 9000€ uusi pyörä....
Siis ei mitään vakavaa, mulla mittarissa n.5100km
-Lohkojen vällistä tihku öljyä, kiritys ja loppu
-Neste kytkimen mäntä/stefat mennyt rikki, näyttäisi että on menossa toinen
-Neste kytkimen teräspuno letku pukautunut/rispaantunut rikki, nyt on pikkasen kestävämpi
-Poltti sulaikeita muutaman kerran valo/mittaristo puolella
-Töötti rikkoitunut, poltti pääsulakkeita, ei käynnistynyt
-Kaasukapulassa pieniä, hirttämis ongelmia, vaijerit kulki oikesta paikasta
Pieniä oireita, pieni nakutus (ehkä ventiilit/palat, on arvojen välissä), ihmeelisiä stumppaus oireitä välillä, vaihdelaatikko tuntuu oudolta....
Katotaan mitä tulessa, tiedän nyt kolme tapausta tuosta nestekytkimestä, takuu on vähän ongelma.
Broidilla on taas vähän isompia ongelmia, kait siitä voi kertoa sitten kun se selvii
Ps. Näitä voi verrata toisiin ja muut voivat lukea näistä....