Muista en osaa sanoo et mikä näistä on oikea, kato tää kuva ja kerro mulle mitkä ne on tossa kuvassa mistä haluut ne kiristysmomentit:
vinzerR kirjoitti:Sylinterin kansien pultit m6: 8Nm
Muista en osaa sanoo et mikä näistä on oikea, kato tää kuva ja kerro mulle mitkä ne on tossa kuvassa mistä haluut ne kiristysmomentit:
Rllj kirjoitti:Kiitokset nopeasta vastauksesta, mutta en löytäny 510 tai 610 jarrukahvan valmistenumeroa, enkä myöskään normaalisti etsimällä sivustolta.. (http://www.carpimoto.it)
Olenko sokea ja kädetön(luultavasti kyllä ) vai eikö kahvaa sieltä löydy? Pahoittelen nyt vielä aiheuttamaani työtä, mutta pystyisitkö katsomaan jos itse löytäisit?
Husky510 kirjoitti:Onko kenelläkään ollut ongelmia tuon ruisku pelin kanssan, talvi seisonnan jälkeen.
-Ei käy tyhjäkäyntiä.
-Ei meinaa lähtee käyntiin, ryypyllä/ilman, joskun pitää tarjota pikkasen kaasua.
-Nykii ajaessa, sammuu vauhdissa välillä, paukutta putkessa.
-Välillä vähän haisee bensa/tuntuu että kävisi paksulla.
Vaihdettu uusi tulppa, myös bensat tankkissa.
On säädetty tyhjäkäyntiä. Pyörä on vakio täysitehoinen.
Oisko kenelläkään lainaa i-beat, sillä pääsis tarkistaa onko suutin tai tuo T.P.S anturi rikki, vai mikä tässä mättää
tuplavee kirjoitti:Oiskos hyväksi havaittuja vinkkejä TPS:n säätöön PowerCommanderin kanssa?
Vähän on ongelmaa tyhjäkäynnin/liikkeelle lähdön kanssa kun meinaa stumppaa todella helposti... Ihan en varma ole tuosta Powercommanderin tps säädöstä... Ibeatillä sitä joskus räpläsin.
Mutta hyvin kyllä on antanut lisää paukkuja pcv+autotune, säätö vielä kesken...
tuplavee kirjoitti:Tyhjäkäynti n. 2000rpm.. Ei se siitä TPSstä johtunut se stumppailu, autotune jostain syystä vain halusi säätää 2 ja 5% kaasun aivan liian laihalle.
Laitoin siis koko kierrosalueelle 2% ja 5% arvot nollille ja autotune myös nollille noilta alueilta sotkemasta... toimii taas kuin unelma
Kyllähän tuosta Komentajasta jotain iloa on ollut, viimekesänä nosteli eturengasta kakkosella kaasusta, kolmosella ei meinannu irrota ilman tempomista. Nyt nelosella helposti
edit: milläs ohjelmalla noita (autotunen) AFR:riä pääsis loggailemaan, vinkkejä?