Viljo|| kirjoitti:no kun mun mielipiteet tyrmättii, voin todeta että mun tiedot nojautu jonku brittiläise motorbike firman testeihi.. Että se v-twini siinä ei käy nii paljo laatikon ja kytkimen päälle, koska on aiva eri asia että 275cc per muki ku että 550cc. Kyl ne iha erilailla ne koneet käyki.
willik kirjoitti:Viljo|| kirjoitti:...Koska twini käy paljo sulavammin, niin se ei rasita niitä niin paljoa..
Ihan on kyllä totta, että älä rasita päätäsi liikaa. HD on tunnettu sulavasti käyvästä twinistä.
Viljo|| kirjoitti:willik kirjoitti:Viljo|| kirjoitti:...Koska twini käy paljo sulavammin, niin se ei rasita niitä niin paljoa..
Ihan on kyllä totta, että älä rasita päätäsi liikaa. HD on tunnettu sulavasti käyvästä twinistä.
Tässä unohat sen, että harrikoissa on aina vähintää se 500cc per muki. ihaeriasia ku pienempi V-twini, jossa on 250cc. Jos oot ajanu v-twin piikkiä, niin ne kuullostaa iha mikroaaltouuneilta. Ja isompi pytty aina on raskaampi kaikille osille koneessa. on iha eri asia olla 1000cc pyörä yhellä pytyllä ku neljällä.
Viljo|| kirjoitti:willik kirjoitti:Viljo|| kirjoitti:...Koska twini käy paljo sulavammin, niin se ei rasita niitä niin paljoa..
Tässä unohat sen, että harrikoissa on aina vähintää se 500cc per muki. ihaeriasia ku pienempi V-twini, jossa on 250cc. Jos oot ajanu v-twin piikkiä, niin ne kuullostaa iha mikroaaltouuneilta. Ja isompi pytty aina on raskaampi kaikille osille koneessa. on iha eri asia olla 1000cc pyörä yhellä pytyllä ku neljällä.
Viljo|| kirjoitti:
Tässä unohat sen, että harrikoissa on aina vähintää se 500cc per muki.
iikka88 kirjoitti:Öö, nyt meni vähän ohi tuo vaihteistohomma. Minkähän takia vaihteisto rasittus vähemmän 2-pyttysellä koneella kun ykspyttysellä, jos niissä on sama teho? Mun käsittääkseni ihan samanlailla ne akselit siellä pyörii. Ainoo mikä voi olla niin kampi saattaa ykspyttysellä rasittua enemmän kun vastaavan kokosella 2-pyttysellä, mutta sekin nyt riippuu paljolti siitä miten ne pytyt on sijotettu tossa jälkimmäisessä.
Viljo|| kirjoitti:jaa mä kun luulin että tommone angsti on päällä vaan jollai mopopojilla :D