supermoto31 kirjoitti:Nyt on 650 berggi aika epeli liikkumaan kyllä. Ja ihan eri mopo kuin tuo 450cc. Kaasukäsi tuppaa vaan väsymään kovasti.
Kaasukättä pitää vaa reenata. Tuppi nurin ja keula ilmaan.
supermoto31 kirjoitti:Nyt on 650 berggi aika epeli liikkumaan kyllä. Ja ihan eri mopo kuin tuo 450cc. Kaasukäsi tuppaa vaan väsymään kovasti.
Soppanestori kirjoitti:supermoto31 kirjoitti:Nyt on 650 berggi aika epeli liikkumaan kyllä. Ja ihan eri mopo kuin tuo 450cc. Kaasukäsi tuppaa vaan väsymään kovasti.
Kaasukättä pitää vaa reenata. Tuppi nurin ja keula ilmaan.
IR kirjoitti:Mäntä/venttiilit sitten kiertokanki/petilaakerit. Tollanen 100mm mäntä joka äärimmäisen matala. Siinä pienikin kuluma, niin alkaa mäntä ottamaan sylinteriin aika tehokkaasti kiinni. Seuraavaaks se sitten narahtaakin.
supermoto31 kirjoitti:IR kirjoitti:Mäntä/venttiilit sitten kiertokanki/petilaakerit. Tollanen 100mm mäntä joka äärimmäisen matala. Siinä pienikin kuluma, niin alkaa mäntä ottamaan sylinteriin aika tehokkaasti kiinni. Seuraavaaks se sitten narahtaakin.
Joo männän ymmärtää, mutta eikai venttiilit sentään? Mihinkäs ne kuluu. Petarit ja laakerit tietysti kovilla
Soppanestori kirjoitti:Onko kaikkien pyörät nyt kunnossa ja saamassa runtua, kun niin hiljasta on täällä.
Soppanestori kirjoitti:Onko kaikkien pyörät nyt kunnossa ja saamassa runtua, kun niin hiljasta on täällä.