
E: Laitoin nyt kasaan ja huomasin että se ruiskun alla oleva liitin oli melkee irti ja laitoin kiinni nii alko pysymää jopa käynnissä:) nyt pitää vaan koputtaa puuta että toimis ajossakin

jerwwe kirjoitti:No sain mitattua nyt siitä navasta mihin tulpanjohto tulee niin 20.4 kO ja repair manualissa sanotaan että 5kO +-20% muistaakseni. Nyt aloin jo epäilee, että se ei välttämättä oo tuossa puolassa ku soitin yhteen liikkeeseen ja sanovat että tuo 20kO kuulostaa iha normaaliltamutta silti luulen että vika on sytkä puolella, koska kipinä on tosi heikko ja tulee vaa sillon tällön.
E: Laitoin nyt kasaan ja huomasin että se ruiskun alla oleva liitin oli melkee irti ja laitoin kiinni nii alko pysymää jopa käynnissä:) nyt pitää vaan koputtaa puuta että toimis ajossakin
HaRtsa88 kirjoitti:Meikä ei kyllä tajua, jos uutta saa 8k€ veroineen niin miten käytetyistä kehataan pyytää saman verran ja jopa enemmän? Vanha malli on siis 510 ja uus 511, onko toi uudempi jotenki mopompi vai? Joku tänne postas linkkejä minkä takaa löyty juttua tosta 511 ja jäin siihen käsitykseen et pakasta vedettynä aika tehoton, mutta cdi boxissa olisi tehokkaampi kartta?
Husky510 kirjoitti:HaRtsa88 kirjoitti:Meikä ei kyllä tajua, jos uutta saa 8k€ veroineen niin miten käytetyistä kehataan pyytää saman verran ja jopa enemmän? Vanha malli on siis 510 ja uus 511, onko toi uudempi jotenki mopompi vai? Joku tänne postas linkkejä minkä takaa löyty juttua tosta 511 ja jäin siihen käsitykseen et pakasta vedettynä aika tehoton, mutta cdi boxissa olisi tehokkaampi kartta?
Itse kyllä ymmärrän täysin ja on se parempi että pyydetään...