Itse varmaan huollatan, 300h kohdalla. Eli uusi mäntä, kiertokanki, laakerit plus muut osat jotka tarvitsee vaihtoa.
Juunish kirjoitti:Onko tosiaan, että tuota 650 mallia ei enää valmisteta? Jos uutena meinaisi hommata, niin pitäisi siis tyytyä tuohon 501-malliin ? Aikaahan tässä vielä on, mutta säästäminen pitää aloittaa jo nyt
Soppanestori kirjoitti:Miksi ei kelpaa käytetty 650?
Ärsk kirjoitti:Mulla ois tuo kone pöydällä levällään mistä löytys halvemmalla mäntää, kiertokankee laakereita tiivisteitä? ei oikeen houkuttele nuo alkuperäset osat (hinnat)
Ärsk kirjoitti:Mulla ois tuo kone pöydällä levällään mistä löytys halvemmalla mäntää, kiertokankee laakereita tiivisteitä? ei oikeen houkuttele nuo alkuperäset osat (hinnat)
Ärsk kirjoitti:mäntiä näyttäs löytyvän hyvään hintaa kiitos niistä ehtikääpä vielä sylinterinputki ja kiertokanki halvemmalla nii ja yläpään tiivisteet