wothov kirjoitti:Joo, tiivisteissä ei säästä mihinkään suuntaan. Noissa sylinteriputkissa ja kampiakseleissa tai kiertareissa on sitten jo toinen asia.
Keitaalta vakio kampiakseli tais olla tonnin luokkaa
Ja kannattaa kans kattoa että mikä pyörä itellä on. ite tuli metsästettyä jokapaikasta osia ja tulin siihen lopputulokseen että turha kysyä liikeiltä apua koska ne ei yksinkertaisesti tiedä... Kaikkien mielestä pyörä on KTM ja osat menevät päikseen. Juu.. 2004-> eteenpäin kyllä. Itellä on onneks 2002 ruotsista tuotu entinen kisavehje.
Eli jos omistaa näitä uudempia KTM Husabergejä nii olkaa onnellisia Elämänne on huomattavasti helpompaa. Ja varaosakirjojen ja osien numeroiden kanssa voi ite leikkiä salapoliisia. Ite toimin juurikin näin.
Ja "Ärsk" Mihin tarviit kiertokankea? kone leipassu kiinni vai mitä jänää tapahtunu. Mihin se kuluu. Toki jos on koneessa tapahtunu sirkustemppuja niin asia on toinen.
Sylinteriputkesta en ole aivan varma pystykö sitä hoonaamaan tai porauttamaan. Selvittelin asiaa kunnes päätin että mennään samalla koolla eikä ruveta isottelemaan.
btw: Storm-Motorilta tais myös löytyä mäntää ellen ihan väärin muista 157e?
kampiakseli on ehjä mutta kiertokanki hirtti alapäästä jumiin ni siksi pitää uusia kiertokanki sitte oli männältä menny öljyrengas poikki ni oli raapinu sylinteriputken ruvelle ni siksi se pitää uusia. osat lähtee huomenna tilaukseen