Tuota kannattaa vaikka joka ajon jälkeen tyhjentää ne ilmat pois, siitä ilma ruuvista keulan päällä, se auttaa, tiestysti jos joskus joku vaihtanut sinne öljyt ja vähän liikaa laittanut..No yksi isoin osa on, että laskee sen keulan alas pehmeämmin ku keulii, itsellä melkein 13tkm ajettu, eikä mitään vikaa.. Mutta tosin en ole keulinut sillä
Ne kattien otto pois helppoa ja se ajaa silloin sen idean että olisi sliparit käytössä..
Joku suomalainen oli myös tehnyt sen, sano että sillä oli aika kovat äänet, youtubessa oli videota, mutta en muista enään...
Tälläistä joku oli testannut jollain änkärillä, ei taida olla mitään paperilla todistusta tästä, mutta
Pienemmät sisäputket = hiljaisempia ja enemmän vääntöä.
Suuremmat sisäputket = kovempi ääninen ja enemmän tehoa
Oli verrannut toisiinsa
Tuossa ohjeita vakio putkien muokkaukseen
http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?115529-Exhaust-mod-09-450http://www.cafehusky.com/threads/2009-smr-exhaust-modification.16491/Jossain on ollut paremmat, mutta ei osunut silmään