Ja sitten olisi kiva kuulla vertailua tuohon Huqvarnan sm 610s:ään.
Escalator kirjoitti:Huoltovälit usein (1000,5000,10000...) ja huollot kalliit.
Saimon kirjoitti:Escalator kirjoitti:Huoltovälit usein (1000,5000,10000...) ja huollot kalliit.
Ei kai siihen muuta tarvi ku vaihtaa öljyt ja suodattimet ja tarkistaa venttiilit. Vai? Ei nuo perushuollot ainakaan minusta kauheen kalliita ole, sit jos pitää jotain isompaa laittaa niin sitte on asia erikseen. Mulla ainaki tuppaa menemään baari-illassa enemmän rahaa ku öljyjen ja suodattimien vaihdossa. Ainaki KTM:ssä näin ja luulis ettei Hussen öljyt ja suodattimet montaa euroa kalliimmat ole.
Escalator kirjoitti:5000 välein venttiilinsäädöt ja 10000 huollos kaikki liikkuvat osat koneesta vaihtoon. saat aika paljon juoda sitä bissee baaris et yllät ton summan mitä se huolto maksaa
Saimon kirjoitti:Escalator kirjoitti:5000 välein venttiilinsäädöt ja 10000 huollos kaikki liikkuvat osat koneesta vaihtoon. saat aika paljon juoda sitä bissee baaris et yllät ton summan mitä se huolto maksaa
Aika vähällä huoltamisella meinasit pärjätä. Eikö öljyn vaihdot kuulu huoltoon? Tarkotin lähinnä niitä. Ei nuita 10k huoltoja kovin usein tarvi tehä.
Teitääkseni moottorissa liikkuu lähes kaikki osat. Meinasit sitte laittaa käytönnössä koko myllyn uusiksi kymppitonnin kohalla?
Husqvarnasta en tiiä, mut kotarin isommassa huollossa oliko nyt 90h välein pitää vaihtaa laakeri koneeseen ja tarkistaa osien kuluneisuudet (esim. mäntä, kytkinlevyt, nokkaketku jne.) ja sit vaihtaa osat jos on tarvis.
evo^ kirjoitti:610 varmasti mukavampi ajaa kaupungissa. 510 vähänkään pidemmillä väleillä stumppaa niin pirun helposti, mutta sitten kun vauhtiin pästään niin alkaa hupi. huoltovälit on tosiaan lyhyet tossa 510:ssä, ite ajattelin vaihtaa öllet 500km nurkilla.
miinuksiakin löytyy. tuppaa katteiden kiinnitykset hajoilemaan ja pyörimään tyhjää rungon sisällä. mutta jos pyörä on ostettu alun perin kadulle ja ei mitään kovin pahaa runtua saa niin en usko tätä tapahtuvan.