Rieju RR kirjoitti:lettukeisari: kirjoitti:joku 5000 rpm. niin luulis nousevan, koita jollai 2vaihteella tai isommalla niin ei mee ympäri.
onnistuuks sama kikka kyykyl tai nakul?
Ja itsevarmuutta riittää ..jaakkopeli kirjoitti:Mä vaihan aina mankissa vaihteet raakana sisään! tosi mies on se, joka vetää raakana! ja mä oon tosi mies! Mä keulin mun mankilla koulun ympäri, vähäx ne kahto muut tyypit et oon taitava! et repikee siitä! Mut hei, miten niihi bomberi kisoihin osallistutaan, mä haluun mennä näyttään mun nää taidot yleisölle! Et kui ?
jaakkopeli kirjoitti:Mä vaihan aina mankissa vaihteet raakana sisään! tosi mies on se, joka vetää raakana! ja mä oon tosi mies! Mä keulin mun mankilla koulun ympäri, vähäx ne kahto muut tyypit et oon taitava! et repikee siitä! Mut hei, miten niihi bomberi kisoihin osallistutaan, mä haluun mennä näyttään mun nää taidot yleisölle! Et kui ?
no eiku tosissaan se on.kananen kirjoitti:jaakkopeli kirjoitti:Mä vaihan aina mankissa vaihteet raakana sisään! tosi mies on se, joka vetää raakana! ja mä oon tosi mies! Mä keulin mun mankilla koulun ympäri, vähäx ne kahto muut tyypit et oon taitava! et repikee siitä! Mut hei, miten niihi bomberi kisoihin osallistutaan, mä haluun mennä näyttään mun nää taidot yleisölle! Et kui ?
Toivottavasti tää oli läppä.