Kyllä kotarissa ja hussessa ainakin menee vakiosatulalla olevalla käppärillä helposti rengas lukkoon asvaltilla yhdellä sormella. Ei se vaadi muutakun pääsylinterin jossa on tarpeeks pieni mäntä.
Ja moni ei oo edes koittanu saati koskenu ikinä koko käsijarruun. Itellä nyt 600 cebarissa omalla yksmäntäsellä jarrusatulalla ja rs kahvalla ja ihan hyvältä tuntuu.
Ozibo tarkotti varmaan sitä että tuosa alemman satulan letku tekee vaan lenkin ja munki mielestä siittä ei kyllä oo paljo hyötyä jos ei tuo jarruletku mee tolle toiselle satulalle asti
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv! Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Virittelin tossa derbiin käppäriä. Takavanne ja levy siis piikki gassusta. Aikas paljon isompi levy kun derbis. Satula (2mäntää) ja sylinteri on vanhasta 250 rg gammasta. Sylinteri on siis käännetty ympäri. Ja sitten huomasin että ei toimi tuo sylinteri jos ei laita tulemaan nestettä jostain ylempää. Näin aluksi tarkoitus laittaa jalkajarrulle tuo kultainen ja käsi jarulle haarukan alapuolelle generic skootterin 1 mäntänen etujarrusatula. Ehkä myöhemmin 1 satulainen järjestelmä, jos ei tuo vörki. Mahtaakohan toimia?
AGV555 kirjoitti:Näin aluksi tarkoitus laittaa jalkajarrulle tuo kultainen ja käsi jarulle haarukan alapuolelle generic skootterin 1 mäntänen etujarrusatula. Ehkä myöhemmin 1 satulainen järjestelmä, jos ei tuo vörki. Mahtaakohan toimia?
Paremminhan sen 2-satulaisen saa toimimaan jos jalkajarrulle oma satula ja käppärille oma satula.